مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان

شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان

مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان

رژیم غذایی و درمان آنچه که بیماران مبتلا به بیماری کلیه در حدود زیادی مراقبت . اطلاعات زیر در مورد مرحله 4 کلیه رژیم غذایی شکست و درمان با هدف بهبود کیفیت زندگی و آوردن شما امید جدید .

مرحله 4 رژیم غذایی نارسایی کلیه

دکتر شما به شما معقول و مناسب پیشنهادات رژیم غذایی با توجه به نشانه های شما ، نتایج گزارش پزشکی و وضعیت کلی را ، بنابراین هیچ وجود دارد مواد غذایی خاصی است که شما باید به جلوگیری از . پیشنهادات رژیم غذایی متفاوت از مورد به مورد ، پس از آن غیر ممکن است برای ما به لیست غذاهای مناسب شما باید بیشتر غذا بخورند و یا شما باید به جلوگیری از . اما آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که به شما مربوط به پیشنهاد رژیم غذایی را بعد از ما در مورد شرایط خود را می دانم . شما در حال استقبال به ما را در مورد نشانه ها و گزارش تست بگویید توسط ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com .

مرحله 4، مرحله درمان نارسایی کلیه

بسیاری از مردم فکر می کنم که مرحله 4 درمان نارسایی کلیه اشاره به دیالیز یا پیوند کلیه . اما واقعیت این است که دیگر مرحله 4 کلیه درمان نارسایی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر در کلینیک مورد استفاده قرار گیرد .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در داروهای گیاهی چینی بر اساس هدف ساخت کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . حالا ببینید که چگونه آن را درمان مرحله 4 نارسایی کلیه . دو کیسه های پر شده با داروهای گیاهی چینی پردازش تحت پشت پایین تر از بیماران ، دستگاه اسمز و جریان خون patients'own در کلیه ها قرار داده کمک مواد فعال به طور مستقیم به کلیه ها را دریافت کنید از طریق پوست و کانال در پشت ، بنابراین بیماران فقط نیاز به دروغ در تخت به آن را . این احساس به عنوان انجام ماساژ چینی توسط بیماران خارجی توصیف ، بسیار راحت است.

پس چه نوع توابع را می پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بازی برای صرفه جویی در کلیه ها ؟ این توابع عبارتند از ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون و فراهم کردن تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمانگاه باعث می شود بیماران هنوز هم انتظار یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه رژیم غذایی و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.