چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه

شنبه 21 دی 1392
ن : lafee

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه

 
کم خونی به عنوان یک عارضه از بیماری کلیه است. این ممکن است در مراحل اولیه بیماری کلیوی رخ می دهد. چگونه جدی از کم خونی زمانی که پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه ؟

چگونه کم خونی رخ می دهد ؟

کم خونی به خون در سلول های قرمز خون کم است. کلیه ها مسئول به هورمون های مخفی می باشد. یکی از هورمون ها، به نام اریتروپویتین ( EPO ) ، که با هدف تحریک مغز استخوان به تولید سلول های قرمز خون . گلبول های قرمز اکسیژن را به بافت های بدن حمل می کنند . هنگامی که عملکرد کلیه آسیب دیده است، را ترشح EPO کمتر وجود دارد. در نتیجه، مغز استخوان سلول خون قرمز کمتر ، که به کم خونی منجر خواهد شد تولید کند.

علاوه بر این، سطح پایین آهن همچنین می تواند سبب از آهن است. این ممکن است به محدودیت های رژیم غذایی ، از دست دادن خون از دیالیز به علت.

چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه ؟

کم خونی بدتر با توسعه این بیماری است. در نارسایی کلیه ، کم خونی ممکن است ضعیف تر و کم رنگ می شود. تقریبا همه در نارسایی کلیه خواهد کم خونی توسعه . این به شدت کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه ؟

در مرحله اول، شما می توانید وضعیت خود را با مدیریت یک رژیم غذایی مناسب بهبود بخشد. برخی از غذاهایی که غنی از آهن هستند، پیشنهاد شده است.

در مرحله دوم، شما باید از بهبود عملکرد کلیه شروع می شود. بنابراین وجود خواهد داشت ترشح EPO به اندازه کافی و به اندازه کافی گلبول های قرمز خون . پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه ؟ که درمان می تواند به این هدف دست یابد ؟

در سال های اخیر، طب چینی جلب توجه بیشتر و بیشتر. مشهور است برای آن اثر ، بازده، کم هزینه و رایگان عوارض جانبی است . چه چیزی باعث طب چینی متفاوت از درمان های دیگر است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های اختلال کلیه و افزایش ایمنی را بهبود بخشد. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما اطلاعات بیشتری به شما بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه جدی از کم خونی در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.