تنگی نفس در نارسایی کلیه

جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

تنگی نفس در نارسایی کلیه

تنگی نفس در نارسایی کلیه

 
 در نارسایی کلیه، بیماران خواهد شد بسیاری از علایم به دلیل کاهش شدید عملکرد کلیه را تجربه کنند. تنگی نفس یکی از رایج است. سپس علل و نحوه مقابله با آن چیست؟

علل تنگی نفس در نارسایی کلیه .

- آسیب های ریوی ناشی از نارسایی کلیه . این مربوط به اسیدوز متابولیک ، تضاد عروق ریوی و ادم ریوی است . علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی همیشه ایمنی پایین ، که یک فرصت مناسب برای عفونت فراهم می کند ، به خصوص عفونت های ریوی ، که به تنگی نفس منجر خواهد شد .

بیماری های قلب و عروق . بیماری های قلب و عروق از عوارض نارسایی کلیه می باشد. اگر بیماران با پلورال قلب ، پریکاردیت و نارسایی قلبی حمله ، تنگی نفس خواهد آمد .

- به غیر از مشکلات فیزیولوژیکی ، مشکلات روحی ​​و روانی نیز از علل می باشد. برخی از بیماران ممکن است بسیاری از فشار روانی را تجربه می ، های افسردگی، خستگی، که به تنگی نفس منجر خواهد شد .

چگونه به مقابله با تنگی نفس در نارسایی کلیه ؟

اگر شما توسط تورم مشکل ، شما باید از مصرف آب به شدت محدود می کند. علاوه بر این، به شما پیشنهاد را به سدیم کمتر برای جلوگیری از احتباس آب و سدیم .

بهبود عملکرد کلیه از روش ریشه برای جلوگیری از تنگی نفس است . درمان فشرده سازی داغ پیشنهاد می شود برای رسیدن به این هدف . این یک درمان طبیعی و توسعه یافته از طب سنتی چینی است . اما از آن است که از خارج استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که چگونه عملیات را دقیقا ، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت کنید. گیاهان مانند اثرات مانند عروق گشاد خون، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تجزیه ماتریکس خارج سلولی و بهبود ایمنی دست یابد. از طریق این اثر ، سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. در نتیجه، تنگی نفس ، رها خواهد شد . اگر شما رنگ پریده به سعی کنید این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما اطلاعات دقیق تر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.