FSGS با کراتینین 8.2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز

جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 8.2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز

FSGS با کراتینین 8.2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز

 
دیالیز به عنوان درمان برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای زنده ماندن. اما این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهد به انجام دیالیز است . سپس بدون دیالیز، چه مدت می تواند بیماران با کراتینین 8.2 زنده FSGS ؟

کراتینین محصولات متابولیسم عضله است و این نشان از عملکرد کلیه است. هنگامی که سطح کراتینین بالا می رود ، کلیه ممکن است مشکلات است . پس چه می کند کراتینین 8.2 چیست؟ سطح کراتینین نرمال 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است . بدیهی است، کراتینین 8.2 بسیار فراتر از سطح طبیعی بروید. هنگامی که سطح کراتینین بالا به سطح خاصی است ، دیالیز مورد نیاز است برای کمک به تخلیه کلیه است.

اثرات کوتاه مدت دیالیز خوب است. سطح کراتینین بالا خواهد شد به سرعت کاهش داد. اما دیالیز طولانی مدت آسیب به کلیه ها . عملکرد کلیه به سرعت کاهش خواهد یافت اگر شما انجام دیالیز برای مدت زمان طولانی . هنگامی که دیالیز شما را متوقف ، محصولات و مایعات مواد زائد در بدن شما سریع تر ساخت . برخی از افراد پس از قطع دیالیز با یک تا چهار هفته می میرند.

آیا جایگزین های دیگر برای حفظ حیات وجود دارد؟

تقریبا همه مردم می ترسند از دیالیز با توجه به عوارض آن . اگر می خواهید برای پیدا کردن راه دیگری برای زنده ماندن ، لطفا در خواندن درمان های زیر بروید.

درمان درمان طبیعی به نام داغ فشرده درمان است . این یک درمان ابداع بر اساس طب سنتی چینی است . هدف از این درمان این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده ، تنظیم سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه است. از طریق این توابع، کراتینین 8.2 انجام خواهد شد به طور طبیعی . شما می توانید طولانی تر زندگی می کنند از شما می توانید با این درمان تصور کنید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال، دکتر کلیه به شما جزئیات ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS با کراتینین 8, 2 : چه مدت می تواند فرد زندگی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.