هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز

جمعه 20 دی 1392
ن : lafee

هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز

هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز

 
گاهی اوقات ، دیالیز به عنوان یک نجات دهنده زندگانی . سپس هنگامی که یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی به دیالیز نیاز دارید؟

دیالیز مورد نیاز است زمانی که کلیه ها دیگر قادر به تخلیه مواد زائد و آب اضافی و الکترولیت بیش از حد در خون است. برای افراد مختلف ، زمان شروع دیالیز متفاوت است.

تصور می شود که دیالیز قادر به تسکین علائم ، پیشگیری از عوارض و کنترل پیشرفت بیماری اولیه . آب و هوای یک فرد نیاز به دیالیز یا نه بستگی به عوامل بسیاری، از جمله شرایط دقیق بیماری، آزمایش، و شرایط اقتصادی است.

شما ممکن است فکر می کنم که بهتر است برای شروع دیالیز زود. به عنوان یک ماده در واقع ، مانند آن است که نیست. هنگامی که شما شروع دیالیز ، شما ممکن است تبدیل به یک دیالیز وابسته است. دیالیز طولانی مدت ، آسیب بیشتری به عملکرد کلیه می شود. برای بقیه عمر خود را ، شما یک مقدار زیادی در دیالیز رنج می برند.

با این حال، این به آن معنا نیست که آن را خوب است برای انجام دیالیز به عنوان اواخر به عنوان امکان پذیر است. در طول دوره القا دیالیز ، شما ممکن است عوارض جدی مانند فشار خون بالا و نارسایی قلبی ، که خطر مرگ را افزایش می دهد حمله کردند.

سپس هنگامی که باید یک فرد دیالیز شروع کنم؟

دکتر نشان می دهد که اگر شما شرایط زیر باشند ، شما باید دیالیز شروع می شود.

، شما فشار خون بالا جدی ، دیابت و یا SLE .

مردم سال .

، شما باید علائم آشکار است، مانند خواب آلودگی ، گرفتگی عضلات ، تهوع، استفراغ ، اسیدوز ، نارسایی قلبی، تورم سنگین و غیره.

، شما با سطح پتاسیم بالا مشکل.

- عوارض مانند پریکاردیت ، افیوژن پریکارد ، خونریزی از دستگاه گوارش و غیره رخ می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هنگامی که یک شخص نیاز به دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.