من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند

من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند
 
این پرسش از بیمار : من بیمار از بیماری مزمن کلیه در Alrmohlh سوم هستم ، چقدر زمان من می توانم در آینده زندگی می کنند؟

در واقع، این مشکل در بیماری مزمن کلیوی شایع است ، به خصوص در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله IV و یا فاز V.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم ، زمان چه مقدار می تواند یک بیمار به زندگی می کنند؟

آن شناخته شده است ، می تواند این بیماری ها تقسیم پنج رله . برای بیمار در مرحله سوم، از بیمار شروع به نشان دادن علائم بیماری کلیوی بیماری کلیوی . مانند : فشار خون بالا و کراتینین و آسیت بالا و غیره .

در واقع ، اگر نه در یک بیمار با عوارض شدید دیگر، و همچنین، بیمار می توانید انتخاب کنید برای درمان بیماری مزمن کلیه به درستی ، می تواند بیماری ، وضعیت بیماری مزمن کلیوی را بهبود بخشد، به این معنی است بیماران می توانند زندگی طولانی تر . و خوب، شما احتمالا می تواند بیماری از بیماریهای مزمن کلیوی در مرحله سوم برای تبدیل شدن به Althamah مرحله .

در واقع، مرحله سوم دوره مهم بیماری مزمن کلیه ، چرا که در اینجا بزرگ نیست که آسیب ها و بیمار بسیاری از نشانه ها و غیره شدید را نشان نمی دهد . اما ، برای بیمار در این مدت، آن را ضروری است که درمان صحیح مراقبت. این یکی از بهترین استفاده از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فیزیوتراپی فاز III . آن Mounariqh با طب غربی ، نه زمانی که یک اثر سنتی چینی جانبی دارو و عوارض به بیمار در مورد .

چه فیزیوتراپی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در فاز III ؟

اول، آن را می توان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مرحله سوم از علف هرز در کاهش فشار خون بالا و یا کراتینین بالا و غیره .

و همچنین، بیمار می تواند مورد استفاده درمان با حمام و درمان پزشکی جزئی چینی و گردو Alchieh و غیره . و شما می توانید ایمیل ارسال به می دانم که درمان بیشتر برای بیماری مزمن کلیه در مراحل مختلف :

kidneyarab@hotmail.com

و همچنین ، علاوه بر داروهای درمان، باید با یک بیمار از بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم که سیستم کار می کند رژیم غذایی درست و حق زندگی ، چرا که سیستم می تواند رژیم غذایی مناسب و مناسب به بیمار کمک می کند تا زندگی طولانی تر . به امید خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من در مرحله سوم بیمار از بیماری مزمن کلیه هستم ، چقدر زمان من می توانم در Almstqubl زندگی می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.