ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی

ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی
 

برای بیماران دیالیزی ، رژیم غذایی بسیار مهم است. رژیم غذایی مناسب آن می تواند کمک به بهبود وضعیت بیماری از بیماری های کلیوی و فشار بیشتری به کل را کاهش می دهد . حالا ما ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیوی نامیده می شود.

اول، سفیده تخم مرغ

برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، نیاز به اضافه کردن مواد غذایی، اما در یک زمان ، بیمار باید توسط غذا خوردن پروتئین تسلط . برای یک بیمار به دیالیز از بیماری های کلیوی ، باید پروتئین با کیفیت پرداخت. برای بیماران دیالیزی ، سفیده تخم مرغ به خوبی Alehyar .

دوم، ترکیه

چرا ترکیه؟ آن شامل پروتئین ترکیه Aelovesar کیفیت ویژه Berutin . می تواند ویتامین در بدن ما اضافه کنید.

سوم، Krib .

Alkrib سبزیجات در زندگی ما رایج است. شامل ویتامین Alkrib زیادی. و همچنین، می تواند در جریان خون Alkrib و پیشگیری از سرطان و بیماری و غیره.

چهارم، ضخامت .

و نیز حاوی پروتئین ماهی فراوان است. بسیاری از ماهی ها که حاوی مواد غذایی می تواند درمان بیماری های قلبی . به پیشنهاد دکتر : یکی از بهترین در هر هفته برای خوردن ماهی بیمار به دیالیز دو بار.

پنجم، سیب. سیب می تواند کلسترول و غارتگر ضد و غیره را کاهش دهد.

ششم ، انگور قرمز .

هفتم ، گزینه .

هشت ، گیلاس قرمز .

نهم ، روغن زیتون .

X ، نارگیل .

این ده غذاهای Alonoa برای بیماران دیالیزی از بیماری کلیه ، اگر شما یک مشکل در مورد رژیم غذایی از دیالیز بیمار در بیماری کلیه داشته باشد، شما می توانید پست الکترونیکی به ارسال :

kidneyarab@hotmail.com

برای بیماران دیالیزی ، باید پروژه های مواد غذایی مناسب و مناسب کار می کنند. اگر بیمار به دیالیز ، بیماری کلیه ، و رژیم غذایی می باشد آیا می دانید ؟ و شما می توانید با Canutorna آنلاین صحبت کنید و یا ترک پیام به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز یا بیماری کلیوی .

به امید خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ده نوع غذاها برای بیماران دیالیزی از بیماری های کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.