آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز

آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز

دیالیز فقط تا حدی جایگزین عملکرد کلیه ها. تعدادی از مسائل مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی می خورید که مهم به نظر وجود دارد. با این حال، ماهی های خوبی برای مرحله 4 نارسایی کلیه با دیالیز است ؟

بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه که تحت درمان دیالیز هستند پیشنهاد به خوردن پروتئین کافی ، که مهم است که آنها را سالم و قوی نگه داشتن است . ماهی های آب شیرین مانند کپور ، کپور علف ، مارماهی ricefield ، گربه ماهی ، کپور سیاه و سفید می تواند بیماران دیالیزی با پروتئین با کیفیت بالا فراهم می کند، به طوری که آنها برای بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز می باشد.

اما آنها امکان پذیر نیست به ماهی بسیار عمیق مثل viperfish ، ماهی خال مخالی اسپانیایی ، و غیره همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید از خوردن غذاهای دریایی بخورند ، و البته آن دسته از بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز می شوند. ماهی بسیار عمیق و سایر غذاهای دریایی معمولا دارای سطح بالایی از نمک، فسفر و پورین . تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیاز به کاهش مصرف نمک برای جلوگیری از فشار خون بالا و تورم ، فسفر بیش از حد باعث تغییرات بدن که جلو و کلسیم از patients'bones ، آنها را ضعیف ساخت . مرحله 4 نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه ، مشکلات شدید کلیوی می تواند منجر به تجمع بیش از حد اسید اوریک در نقاط مختلف بدن منجر شود اگر بیماران خوردن غذاهای دریایی . هنگامی که اسید اوریک تجمع می یابد ، بلورهای اسید اوریک می تواند تبدیل به سپرده patients'tendons ، مفاصل، کلیه ها و اندام های دیگر .

از اطلاعات ذکر شده در بالا ، ما می توانیم می دانیم که بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه دیالیز باید نوع مناسب از ماهی را انتخاب کنید به خوردن . و دارای مقدار زیادی از دانش در پیشنهاد رژیم غذایی برای بیماران دیالیزی وجود دارد. اگر شما هنوز هم می خواهید بیشتر بدانید در مورد رژیم غذایی و یا شما علاقه مند به دیگر درمان های جایگزین برای دیالیز می باشد ، شما می توانید ما را به kidneyfailure@hotmail.com ترک یک پیام در زیر و یا ایمیل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا ماهی خوب برای مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه با دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.