داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین

داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین

آیا داروهای موثر برای نرمال کردن سطح کراتینین وجود دارد؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مورد کراتینین بالا سطح درمان های زیادی و مصرف دارو یکی از اقدامات برای نرمال کردن سطح کراتینین می شود مراقبت از . ما را دنبال کنید برای کسب اطلاعات بیشتر .

داروهای غربی برای نرمال کردن سطح کراتینین

در بسیاری از کشورها ، بیماران با سطح کراتینین بالا معمولا با بعضی از داروها غربی مانند داروهای کاهنده فشار خون ، داروهای کاهنده لیپید ، Ketosteril و قرص زغال چوب دارویی تجویز شده برای کاهش سطوح به درجه خاصی .

اگر بیماران تنها با این داروها غربی درمان شود، بیشتر موارد سطح کراتینین بالاتر و بالاتر را تجربه کنند. در نهایت آنها را درمان دیالیز ، که آن هم یکی از معمول بالا درمان سطح کراتینین .

داروهای گیاهی چینی برای نرمال کردن سطح کراتینین

از طریق ترویج سم زدایی روده ، برخی از داروهای گیاهی چینی مانند ریواس چینی، مایع منی cassiae ، Ligusticum wallichii ، Hovenia dulcis Thunb ، و غیره ، انتظار می رود برای نرمال کردن سطح کراتینین . کارشناسان می توانید آنهایی که مناسب را انتخاب کنید و مطابقت آنها را برای به حداکثر رساندن اثر بخشی داروها و به حداقل رساندن سمیت کلیوی با توجه به شرایط patients'overall . همچنین این داروهای گیاهی چینی که قادر به برخورد با سطح کراتینین بالا از ریشه .

چه درمان سطح کراتینین بالا می تواند به عنوان یکی از بهترین شمارش ؟

بیماران باید بدانند که سطح کراتینین بالا است که توسط اختلال در عملکرد کلیه ایجاد می شود، آن است که فقط یکی از نشانه های آسیب کلیه . بنابراین به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه بهترین راه برای نرمال کردن سطح کراتینین شود .

یک درمان سیستمیک که با هدف درمان کلیه های خود و بهبود عملکرد کلیوی چه بیماران نیاز است . با بهبود عملکرد کلیه، نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می یابد، همچنین دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر اجتناب خواهد کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروها برای نرمال کردن سطح کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.