برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت

برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت

مرحله 4، مرحله CKD مرحله پیشرفته دوم از بیماری مزمن کلیه است ، که به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه است. این می تواند توسط بسیاری از شرایط از جمله دیابت ایجاد می شود، یا می توان گفت بیماری های کلیوی از عوارض شایع دیابت است. علاوه بر صدمه به کلیه ، مشکلات پا نیز در آن عوارض ناشی از دیابت است.

چرا مشکلات پا اتفاق می افتد به بیماران دیابتی ؟

دیابت کنترل نشده می تواند اعصاب شما صدمه بزند. اگر شما اعصاب پا و ساق پاها آسیب دیده اند ، ممکن است گرما، سرما و درد را احساس نمی کند . ماهیچه های پا ممکن است به درستی عمل نمی کند ، چرا که اعصاب است که کار عضلات آسیب دیده است. این می تواند پا به درستی تراز نیست و ایجاد فشار بیش از حد در یک منطقه از پا.

دیابت همچنین جریان خون تاثیر می گذارد . جریان خون ضعیف در دستها و پاها است بیماری عروق محیطی نامیده می شود.

چگونه برای مقابله با مشکلات پا در دیابت ؟

درمان چین می تواند یک گزینه درمانی خود را . درمان های چینی از جمله دایره درمان ، درمان فشرده سازی گرم بر اساس میکرو چینی پزشکی ، داروهای گیاهی چینی خوراکی ، حمام پا ، و غیره را امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی . شما می توانید قرمزی با درد در هر دو پا من کلیک کنید از بین رفته اند ، رفته ، رفته ! در مورد اثر درمان از درمان های چینی می دانند .

چگونه برای مقابله با مرحله 4 CKD برای بیماران دیابتی ؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی شروع به دیالیز زودتر از کسانی که با انواع دیگری از بیماری کلیوی . این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهد به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است . برای صرفه جویی در کلیه توسط تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تنها راه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برخورد با مشکلات پا در مرحله 4، مرحله CKD و دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.