آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز

آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز

 
آیا این طبیعی است اجرای یک تب در دیالیز ؟ بیمارانی که دیالیز می شوند جدی از عوارض جانبی مانند سردرد، تهوع، استفراغ ، فشار خون پایین ، و غیره را تجربه خواهند کرد . برخی از بیماران می خواهند از طریق یک تب بعد از دیالیز . آیا این طبیعی است ؟ حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

دیالیز یک کلیه مصنوعی که توابع به تخلیه مواد زائد و حفظ سطح امن تر از مواد شیمیایی خاص است . اما دیالیز مردم را در همان زمان به آوردن بسیاری از ناراحتی .

عفونت خطر مشترک از دیالیز است و همچنین علت اصلی تب . بیماران روی دیالیز به عفونت آسیب پذیر هستند. چرا بیماران تحت دیالیز می توان به راحتی از عفونت حمله کردند ؟

بیمارانی که تحت درمان با دیالیز معمولا کم ایمنی داشته باشد. بنابراین پاتوژن های خارجی آسان به زور وارد بدن شود، ایجاد عفونت .

وجود خواهد داشت یاسوند باز یا یک نقطه دسترسی عروقی در بیماران دیالیزی بدن است. به طوری که آنها فرصتی برای باکتری برای ورود به بدن، منجر به عفونت می شود.

بنابراین، بیماران باید تمام اقدامات لازم برای کاهش خطر عفونت ، در نتیجه به کاهش خطر ابتلا به تب است.

برای جلوگیری از عفونت ، شما باید ایمنی خود را در درجه اول بهبود بخشد. به شما پیشنهاد به دکتر خود بپرسید تا مدیریت شما یک رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از سوء تغذیه . رژیم غذایی سالم می تواند به شما کمک کند ایمنی خود را بهبود بخشد .

آنچه که شما به راحتی می توانید انجام دهید را به مراقبت از خود است برای تمیز کردن دست های خود را به طور کامل. این مهم است که به این مرحله برای جلوگیری از میکروب ها به کاتتر باز و نقطه دسترسی عروقی . اگرچه بسیاری از مردم به اهمیت تشخیص ، تعداد کمی از مردم دست خود را بشویید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا این طبیعی است که در تب در دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.