مرحله 4، مرحله بیماری کلیه : چه مدت می تواند یکی در دیالیز زنده ماندن

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله بیماری کلیه : چه مدت می تواند یکی در دیالیز زنده ماندن

مرحله 4، مرحله بیماری کلیه : چه مدت می تواند یکی در دیالیز زنده ماندن

مرحله 4، مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان آسیب کلیوی شدید را برجسته. میزان فیلتراسیون گلومرولی به 15-29ml/min/1.73m2 کاهش می یابد. بسیاری از بیماران تحت دیالیز تکیه به زنده ماندن . سپس چه مدت در می تواند بر روی دیالیز زنده ماندن در مرحله 4 بیماری کلیوی ؟

چرا دیالیز مورد نیاز است در مرحله 4 بیماری کلیوی ؟

همه بیماران در مرحله 4 بیماری کلیوی به دیالیز نیاز . اگر کلیه ها دیگر برای حفظ زندگی هیچ ، پس از دیالیز به عنوان یک درمان جایگزین مورد نیاز است. محصولات و سموم دفع زباله باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. هنگامی که آنها در خون به درجه خاصی با توجه به صدمه به کلیه ها و زندگی در خطر باشد اگر که آنها هم پاک نمی کند از جمع ، دیالیز برای حفظ زندگی مورد نیاز است.

اگر از محصولات انباشته شده در خون باعث شده است بسیاری از علائم مانند تورم سنگین، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ ، و نارسایی قلبی، دیالیز مورد نیاز است .

چه مدت می تواند بر روی دیالیز زنده ماندن؟

این سخت است برای گفتن چه مدت می تواند به شما برای زنده ماندن دقیقا . این به عوامل بسیاری ، مانند سن ، وضعیت بیماری ، روش دیالیز، حالت ذهن و درمان بستگی دارد.

با توجه به آمار، حدود 10 درصد از مردم می توانند برای 10 سال دیگر در دیالیز و زندگی می کنند، سال 33 ٪ 5 بیشتر، سال 64 ٪ 2 سال 80٪ 1 بیشتر. اما در شرایط جدی ، شما تا پایان زندگی خود را در عرض 1 تا 4 هفته یک بار شما را دیالیز متوقف شود.

چگونه به طولانی تر طول عمر طولانی تر ؟

اگر چه دیالیز در شرایط اضطراری مورد نیاز است ، آن است که از روش مناسب برای درمان بیماری های کلیوی برای آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد نیست. روش ریشه به طولانی شدن طول عمر است نه تنها به خارج کردن مواد زائد، بلکه برای بهبود عملکرد کلیه است. درمان فشرده سازی داغ است به شما توصیه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.