چه امید به زندگی پس از قطع دیالیز

سه شنبه 17 دی 1392
ن : lafee

چه امید به زندگی پس از قطع دیالیز

چه امید به زندگی پس از قطع دیالیز

 
معمولا، وقتی که پیشرفت بیماری کلیوی به نارسایی کلیه، دیالیز استفاده شده است. این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهید برای انجام دیالیز است . پس چه امید به زندگی پس از قطع دیالیز است ؟

چرا دیالیز مورد نیاز است ؟

دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی عمل می کند و آن را مورد استفاده است به جای برخی از عملکرد کلیه از دست داد. کلیه ها مسئول به تخلیه مواد زائد و آب اضافی در خون می باشد. زباله های اضافی در خون خواهد شد بسیاری از ناراحتی شود ، مثل تهوع، استفراغ ، خارش پوست ، و غیره. آب بیش از حد در خون خطر ابتلا به تورم و فشار خون بالا را افزایش دهد. هنگامی که نشانه های جدی تبدیل ، دیالیز برای از بین بردن این نشانه ها مورد نیاز است.

امید به زندگی پس از قطع دیالیز چیست؟

دیالیز می تواند به بیمار کمک کند حفظ طول عمر . معمولا بیماران پنج سال دیگر در دیالیز به طور متوسط ​​زندگی می کنند. با این حال، دیالیز طولانی مدت بیماران آوردن بسیاری از اثرات جانبی ، که برخی از آنها به زندگی خطرناک است. بنابراین بسیاری از بیماران می خواهید به رها کردن دیالیز . هنگامی که دیالیز متوقف می شود، بیماران در عرض یک تا 4 هفته بدون انجام درمان های دیگر می میرند. چرا این اتفاق می افتد ؟

دلیل این است که دیالیز طولانی مدت جایگزین عملکرد کلیه و کلیه ها دیگر کار می کند. هنگامی که دیالیز متوقف شده است ، محصول زائد و آب در خون به سرعت بیش از پیش تجمع می یابد. شما ممکن است بپرسید که هر احتمالی برای من بهتر بدون دیالیز وجود دارد ؟

نیازی نیست که نگران باشید چرا که انتخاب بهتر وجود دارد. که طب چینی است . این دارو نه تنها می تواند علائم را تسکین دهد اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. اگر شما می خواهید بدانید که طب چینی برای شما مناسب است ، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه امید به زندگی پس از قطع دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.