درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه

یک شنبه 15 دی 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه

درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه

سردرد، علائم شایع نارسایی مزمن کلیه ، بدون شک باعث می شود کیفیت patients'life ضعیف است. اگر شما از آن رنج می برند ، به دنبال ما در مورد درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه را یاد بگیرند.

چرا سردرد رخ می دهد به نارسایی کلیه ؟

نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه است. کلیه ها در حال حاضر قادر به کار به طور معمول ، که منجر به یک سری از نشانه ها و عوارض بوده است. فشار خون بالا یکی از آنها است و آن راشایع ترین علت سردرد می شود. یکی دیگر از علت سردرد سطح بالایی از مواد زائد و سموم بدن است . این مواد مضر در بدن ساخت تا یک بار عملکرد کلیه دچار اختلال می شود. آنها به احتمال زیاد بر سیستم های مختلف بدن از جمله سیستم عصبی و پس از آن باعث سردرد .

درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه

، نگاهی به برخی از آب افزایش یافت و با چیز نرمی کسی را زدن یا نوازش کردن آن را در معابد خود را . سپس vottle از روغن اسطوخودوس را باز کرده و فقط چند بوییدن را و پس از آن فقط غیر روحانی کردن و شل کنید. این آن میگرن فوق العاده است که آن را نمی ممکن است به عنوان موثر نیست بلکه برای یک سردرد شایع آن باید فوت و فن انجام دهد.

خوردن اسفناج و یا هر چیز سبز کمک خواهد کرد . این کمک می کند تا اگر شما چای داغ بنوشید و غیر روحانی کردن با یک کهنه و مرطوب گرم روی سر خود را .

، گرفتن دوش آب گرم خوب و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شما. سردرد خود را به آرامی دور محو خواهد شد .

، سردرد امام جواد ادعا می کند آن سردرد از جمله میگرن به طور طبیعی تسکین می دهد. این دستگاه در واقع بلند کردن سر خود را در حالی که اعمال فشار به عضلات در گردن شما اجازه می دهد که تنش در گردن شما به استراحت ، اما جالبترین بخش این است که این دستگاه را می توان در مایکروویو گرم و سرد در فریزر .

اگرچه این درمان ها طبیعی برای سردرد می تواند به درجه خاصی موثر است ، ما بر این باور است که برای صرفه جویی در کلیه توسط تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه بهترین راه اگر سردرد همراه با صدمه به کلیه ها ایجاد می شود. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت ، نه تنها سردرد و سایر علایم را می توان به طور طبیعی ، رها ، همچنین دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد به طور موثر اجتناب شود. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و علاقه مند به انتخاب های دیگری برای نارسایی کلیه، شما انتظار می رود برای دریافت اطلاعات مربوطه را از کارشناسان ما با ترک ما یک پیام شوید و یا ارسال ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای سردرد در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.