مرحله 4، مرحله مزمن بیماری کلیه : چگونه به اجتناب از کم خونی در دیالیز

یک شنبه 15 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4، مرحله مزمن بیماری کلیه : چگونه به اجتناب از کم خونی در دیالیز

مرحله 4، مرحله مزمن بیماری کلیه : چگونه به اجتناب از کم خونی در دیالیز

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، کلیه ها صدمه می بیند و عملکرد کلیه است که به خوبی حفظ شده است. بسیاری از بیماران دیالیز به عنوان یک درمان . اما بسیاری از بیماران از کم خونی رنج می برند. پس چگونه برای جلوگیری از کم خونی در دیالیز ؟

چگونه کم خونی در مرحله رخ می دهد 4 بیماری مزمن کلیه ؟

یکی از عملکرد کلیه است به سری های مختلف از هورمون . اریتروپویتین یکی ازهورمونهای مهم است که مربوط به کم خونی است. این می تواند باعث تحریک استخوان مغز استخوان تولید سلول های قرمز خون . از آنجا که از اختلال عملکرد کلیه در مرحله 4 ، کلیه می تواند اریتروپویتین به اندازه کافی را ندارد ، بنابراین تولید اگر سلول های قرمز خون کاهش پیدا خواهد کرد . عدم وجود سلول های قرمز خون به کم خونی منجر شود.

این وضعیت کم خونی خواهد شد بدتر می شود وقتی دیالیز آغاز شده است . دلیل این است که علاوه بر تخلیه محصولات و مواد سمی زباله ، برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد دیالیز تخلیه شده است.

چگونه برای جلوگیری از کم خونی در دیالیز در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ؟

اگر شما به کم خونی مشکل ، شما ممکن است افت فشار خون ، خستگی و سرگیجه . بنابراین پیشگیری از کم خونی مهم است برای بیماران به یک زندگی بهتر است.

شما باید یک رژیم غذایی سالم را توسعه دهد. رژیم غذایی نقش مهمی در مقابله با کم خونی است. رژیم غذایی ناسالم نیز می تواند به کم خونی منجر شود. بنابراینرژیم غذایی به طور کلی لازم است . اگر از شما خواسته به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، شما می توانید اضافه کردن به درستی برخی از پروتئین در رژیم غذایی خود اضافه کنید. برخی از غذاهایی که غنی از آهن هستند، توصیه می شود، مانند اسفناج ، کلم پیچ ، نخود فرنگی ، توت فرنگی و هندوانه، پنیر سویا و غیره. برای غذاهای بیشتر، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین بپرسید ، آنها به شما خدمات خوبی ارائه .

طب چینی . طب چینی می تواند نه تنها ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده ، اما همچنین می تواند برخی از عناصر از دست رفته در بدن شما مکمل . یکی از داروهای موثر چینی داغ فشرده سازی است . این است که به خارج استفاده می شود. دو کیسه از گیاهان خواهد شد را به پشت خود را پایین تر قرار داده و آنها را به بدن خود را با یک دستگاه اسمز نفوذ . گیاهان در بدن شما به تدریج می تواند در بهبود عملکرد کلیه ، به این ترتیب برای جلوگیری از کم خونی و دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4، مرحله مزمن بیماری کلیه : چگونه به اجتناب از کم خونی در دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.