مرحله نهایی نارسایی کلیه : چگونه برای کمک به گرفتگی عضلانی در دوران دیالیز

یک شنبه 15 دی 1392
ن : lafee

مرحله نهایی نارسایی کلیه : چگونه برای کمک به گرفتگی عضلانی در دوران دیالیز

مرحله نهایی نارسایی کلیه : چگونه برای کمک به گرفتگی عضلانی در دوران دیالیز

 
همانطور که از نام آن اشاره دارد ، نارسایی کلیوی end-stage آخرین مرحله از بیماری کلیوی است . بسیاری از بیماران تحت دیالیز بستگی دارد برای زنده ماندن. اما بسیاری از بیماران مبتلا به گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز را تجربه کنند. پس چگونه برای کمک به گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز در نارسایی کلیوی end-stage ؟

علل گرفتگی عضلات پا چیست؟

از علل شایع گرفتگی عضلات پا در سطح پایین کلسیم ، که اغلب در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله نهایی دیده می شود و اغلب با سطح بالایی از فسفر همراه است.

در آخرین مرحله ، کلیه تقریبا به توانایی خود از ترشح هورمون ها از دست داد. هورمون مهم ، فعال ویتامین D نقش مهمی در حفظ کلسیم و فسفر در محدوده طبیعی ایفا می کند. وجود خواهد داشت کمبود ویتامین D در این مرحله . بنابراین سطح کلسیم می شود را کاهش داده و سطح فسفر افزایش خواهد یافت .

سندرم پای بی قرار ، که نشانه ای از بیماری کلیه پایان stge همچنین می تواند سبب گرفتگی عضلات پا است .

علاوه بر این، از دست دادن مقدار زیادی از آب در طول دیالیز نیزانگیزه از گرفتگی عضلات پا .

چگونه برای کمک به گرفتگی عضلات پا در طول دیالیز ؟

به منظور از بین بردن گرفتگی عضلات پا ، شما می توانید برخی از تمرین را انجام کشش عضلات .

- تعادل سطح کلسیم و فسفر است. اگر شما هنوز هم دفع ادرار داشته باشد، شما می توانید برخی از آب در اعتدال نوشیدنی برای تنظیم تعادل الکترولیتی .

- شما می توانید یک پیام را برای از بین بردن گرفتگی عضلات پا و این روش هیچ عوارض جانبی به ارمغان بیاورد.

- روش ریشه برای کمک به گرفتگی عضلات پا است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. شما می توانید دکتر را آنلاین برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد بپرسید.

- کاهش فرکانس از دیالیز و یا حتی جلوگیری از دیالیز می تواند کمک به تسکین گرفتگی عضلات پا . با درمان است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه می تواند کمک به خلاص شدن از شر دیالیز .

با یک عملکرد کلیه را بهبود ، عملکرد کلیه در نارسایی مرحله انتهایی کلیه می تواند بهبود یافته و گرفتگی عضلات پا خواهد شد بیش از حد ، رها شوند. اگر شما می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما یک پاسخ در 48 ساعت را ! بهترین آرزوها !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله نهایی نارسایی کلیه : چگونه برای کمک به گرفتگی عضلانی در دوران دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.