درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

یک شنبه 15 دی 1392
ن : lafee

درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، تنها وجود دارد 15 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است. بسیاری از بیماران تحت دیالیز تکیه به زنده ماندن ، اما دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست؟

دیالیز کلیه مصنوعی است که کمک به کلیه ها تخلیه مایعات اضافی و مواد سمی در خون است. اما در دراز مدت و دیالیز ناکافی خواهد شد بسیاری از ناراحتی ها ، مثل افت فشار خون ، گرفتگی عضلانی، نارسایی قلبی و آریتمی شود. برخی از عوارض جانبی تهدید کننده زندگی . علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت خواهد شد بدتر شدن بیماری را افزایش دهد. پس چه درمان های دیگر برای مرحله 5 نارسایی کلیه هستند ؟

از آنجا که از اختلال عملکرد کلیه هستند، زباله های اضافی و مواد سمی در خون ، که بر سلامت کلی بدن وجود دارد. بنابراین برای رسیدن به اثرات بهتر، شما ابتدا باید سموم اضافی به ارائه یک محیط مساعد برای بهبود بیماری حذف خواهد شد.

چگونه برای حذف سموم انباشته شده در خون به طور موثر ؟

آلودگی خون درمان پیشنهاد شده است . این درمان شامل یک سری از تکنیکی ، مانند تعویض پلاسما ، پرفیوژن خون، جذب ایمنی بدن و غیره. این تکنیکی بسیار موثر تر ازدیالیز رایج است. نه تنها سموم مولکولی کوچک می توان تخلیه ، متوسط ​​و سموم مولکولی کلان می توان تخلیه نیز هست.

تنها حذف سموم کافی نیست. اگر سلول های کلیه آسیب دیده ترمیم نمی شود، این بیماری را نمی خواهد حتی بهتر است اگر با خون پاک کنید . بنابراین برخی از درمان باید انجام شود تا ترمیم سلول های اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه ؟

طب چینی بهترین انتخاب برای رسیدن به چنین هدف است. درمان فشرده سازی داغ یکی از درمان موثر است . این ترکیبی ازگیاهان چینی وفن آوری های پیشرفته است . اگر می خواهید بدانید که چگونه آن طول می کشد اثر بر روی زمین ، شما می توانید از دکتر آنلاین مشورت !

در این روش درمانی می تواند سلول های کلیه آسیب دیده توسط گشاد رگ های خونی ، ضد التهاب ، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر تعمیر. اگر سلول ها تعمیر ، عملکرد کلیه را بهبود بخشیده خواهد شد .

آیا شما یک ذهن روشن در مورد درمان بیماری مرحله 5 کلیه بدون دیالیز ؟ اگر اینکار را نکنید ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.comfor یک پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.