چه آن را با کراتینین 6.1 متوسط ​​در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

شنبه 14 دی 1392
ن : lafee

چه آن را با کراتینین 6.1 متوسط ​​در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

چه آن را با کراتینین 6.1 متوسط ​​در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

 
همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا ، ممکن است نشانه ای از بیماری کلیه است. چه آن را با کراتینین 6.1 در مرحله 4 بیماری کلیوی چیست؟

کلیه ها مسئول برای فیلتر کردن مواد زائد از بدن می باشد. در حالی که در مرحله 4، فیلتراسیون گلومرولی به 15-29 ml/min/1.73m2 کاهش می یابد و عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. بنابراین ضایعات به خوبی می تواند نمی شود فیلتر شده است. کراتینین زائد سوخت و ساز عضله است . سطح کراتینین تغییر کمی ، زیرا کلیه ها خواهد شد یکی از فوق العاده تخلیه . در مرحله 4 بیماری کلیه ، کراتینین در خون باقی می ماند و باعث سطح کراتینین بالا . کراتینین 6.1 بسیار فراتر از سطح طبیعی است که 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است .

برخی بیماران با کراتینین 6.1 مورد نیاز برای انجام دیالیز در حالی که برخی از آنها نیست . سپس تحت چه شرایط دیالیز مورد نیاز است ؟

برخی از بیماران در مرحله 4 بیماری های کلیوی ممکن است نشانه های جدی مانند تهوع، استفراغ ، فشار خون بالا ، خارش پوست ، درد و تورم را تجربه کنند. اگر شما این نشانه ها را دارید ممکن است ملزم به انجام دیالیز با کراتینین 6.1 .

اگر کراتینین 6.1 است که سطح پتاسیم بالا کنترل نشده همراه است ، به شما پیشنهاد برای شروع دیالیز بلافاصله.

با این حال، اگر شما هیچ علامت آشکاری ، دیالیز می تواند به تعویق افتاد.

اگر دفع ادرار شما طبیعی و با حفظ واضح و هیپرکالمی است ، شما می توانید دیالیز بعد از انجام حتی اگر سطح کراتینین شما 6.1 است .

بنابراین، کراتینین 6.1 دوز معنا نیست که شما باید دیالیز انجام دهد. این که آیا شما دیالیز مورد نیاز است یا نه بستگی به وضعیت بیماری خود را. اگر می خواهید پاسخ های خاص ، شما می توانید گزارش های پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه آن را با کراتینین 6, 1 متوسط ​​در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.