بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز درمان چینی درمانی

شنبه 14 دی 1392
ن : lafee

بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز درمان چینی درمانی

بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز درمان چینی درمانی

60 درصد از موارد FSGS در نهایت به توسعه نارسایی مزمن کلیه ، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه . اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه ، و شما با درمان فعلی شما سگمنتال گلومرولواسکلروز کانونی راضی نمی کند ، درمان های چینی می توانند درمان خود را به دیگری تبدیل شده است.

در مرحله اول، ما باید بدانند که چرا بسیاری از موارد توسعه نارسایی کلیه در گذشته وجود دارد. FSGS یک بیماری شایع خود ایمنی است که با کمپلکسهای ایمنی واریز در سلول های اپیتلیال گلومرولی مشخص می شود. پروتئینوری علائم شایع این نوع از سندرم نفروتیک است . در درمانگاه ، داروهای غربی مانند ACEI ، روند، ARBs ، داروهای استروئیدی و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی به درستی با توجه به patients'condition برای کمک به از بین بردن پروتئین تجویز می شوند. با این حال، واقعیت این است که این داروها قادر به از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی و ترمیم آسیب کلیوی . چه تر است ، برخی از موارد FSGS وجود دارد به این داروها پاسخ نمی دهند به خوبی ، که باعث افزایش خطر ابتلا به نارسایی کلیه است.

درمان چین استدرمان جدا نیست، اما یک سیستمیک شامل دایره درمانی ، داروهای گیاهی چینی خوراکی ، حمام دارو ، پا گیاهی حمام ، درمان فشرده سازی گرم، انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری . در مرحله اول، همه این روش های درمانی چینی می تواند کمک به بیرون کشیدن از مواد زائد و سموم با توابع خاص خود را دارند. سپس ببینیم که چه چیزی توابع دیگر را می توانید آنها بازی اجازه دهید :

داغ درمان فشرده . این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، اما استفاده از خارج . آن را حذف آن کمپلکسهای ایمنی از طریق تخریب و بهبود گردش خون . تعمیرات صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه از طریق ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب ، تسکین دولت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها ، ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA .

، دهان و دندان داروهای گیاهی چینی . این می تواند کمک به بیماران FSGS افزایش ایمنی .

طب سوزنی و فتیلهگذاری . این کمک می کند تا تنظیم سیستم ایمنی غیر طبیعی ، حمایت چی و تغذیه از خون .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین فاصله کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز درمان چینی درمانی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.