چگونه برای مدیریت مایع در ریه ها را طی دیالیز

چهار شنبه 14 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه برای مدیریت مایع در ریه ها را طی دیالیز

 چگونه برای مدیریت مایع در ریه ها را طی دیالیز


مایع در ریه می تواند در برخی از موارد دیالیز دیده می شود. تجمع بیش از حد مایعات در ریه ها باعث می شود که تنفس را مشکل و حتی باعث خفه.

چگونه مایع در ریه ها به هنگام دیالیز رخ می دهد؟

دیالیز برای بیمار نیز به عنوان کلیه مصنوعی شناخته شده است و می تواند بیش از یک بخشی از function.Even کلیه را هر چند دیالیز خلاص شدن از شر مایعات اضافی و مواد زائد در بدن می شود، آن را به عنوان نه به عنوان سالم از کلیه kidneys.Healthy کار مداوم در 24 ساعت شبانه روز ، اما همودیالیز این است که معمولا انجام سه بار درمان دیالیز week.Between، در صورتی که دارای مصرف بالایی از مایعات، باعث می شود که آن را بیش از حد مایعات در بدن است. در مورد جدی، مایع بیش از حد می تواند در ریه ها.

مایع در ریه بسیار خطرناک است برای افرادی که دیالیز می باشد. بنابراین، مهم است که به آن مدیریت موثر.

چگونه برای مدیریت مایع در ریه ها برای مردم در دیالیز؟

* بیماران روی دیالیز باید محدودیت مایعات را نگه می دارد. محدودیت مایعات ممکن است برای هر فرد متفاوت است. عواملی مانند افزایش وزن بین درمان، خروجی ادرار و تورم بیماران considered.The باید با یک متخصص تغذیه مشورت برای به دست آوردن هدف فردی از مصرف مایعات است.

* محدود کردن مصرف نمک است. مصرف بالای نمک باعث می شود که شما احساس تشنگی، بنابراین شما مصرف آب بیشتر را داشته باشند.

* اگر فرکانس دیالیز است به اندازه کافی برای از بین بردن مایعات و مواد زائد از بدن نیست، دکتر فرکانس دیالیز را افزایش می دهد.

* در صورت جدی، عمل جراحی مورد نیاز است برای حذف ریه ها سیال در طول دیالیز.

به غیر از مایعات در ریه، دیالیز می تواند منجر به عوارض دیگر مانند فشار خون پایین پیشانی، گرفتگی عضلات، سردرد etc.Given عوارض و ناراحتی های آورده شده توسط دیالیز را به بیماران مشتاق به یافتن درمان های جایگزین است. اگر شما در دیالیز هستند و می خواهند بدانند که درمان جایگزین مشورت با ما، لطفا بر روی خط.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: را طی دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.