چگونه به اجتناب از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه با کراتینین 6.7

پنج شنبه 12 دی 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه با کراتینین 6.7

چگونه به اجتناب از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه با کراتینین 6.7

 
برخی از بیماران در مرحله 4 بیماری کلیوی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. به طور معمول، بیماران نیاز به انجام دیالیز به سطح کراتینین پایین تر است. اما این یک واقعیت است که هیچ کس می خواهید برای انجام دیالیز است . پس چگونه برای جلوگیری از دیالیز در مرحله 4 بیماری کلیه با کراتینین 6.7 ؟

کراتینین یکی از مواد زائد در بدن ما است و باید آن را توسط کلیه ها فیلتر شده است. اگر کلیه ها آسیب دیده است، سطح کراتینین بالا خواهد رفت. کراتینین 6.7 نشان می دهد که کلیه ها به شدت آسیب دیده است. بنابراین اقدامات باید انجام شود تا کاهش سطح کراتینین بالا برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از دیالیز ؟

دیالیز درمان است که می تواند کلیه ضایعات ترشحات و مواد سمی در خون کمک کند. با دیالیز ، برخی از علایم را میتوان تخفیف . با این حال، دیالیز بیماران آوردن بسیاری از اثرات جانبی ، که برخی از آنها تهدید کننده زندگی . علاوه بر این، دیالیز است از لحاظ جسمی خسته ، بسیاری از بیماران ممکن است بعد از دیالیز احساس خستگی .

چگونه برای جلوگیری از دیالیز ؟

" آیا تنها راه برای من این است که برای پیوند کلیه صبر بدون دیالیز ؟ " شما ممکن است خواسته . البته که نه. به جز دیالیز و پیوند کلیه ، گزینه دیگری برای شما وجود دارد . طب چینی است که پیشنهاد به شما . طب چینی درمان طبیعی است. آن را با هیچ عوارض جانبی است .

یکی از داروهای موثر چینی داغ فشرده درمان، کهنوآوری بر اساس طب سنتی چینی است . این ترکیبی از گیاهان چینی با یک دستگاه اسمز . گیاهان خواهد شد را به بدن خود را با این دستگاه نفوذ . مختلف از دیالیز، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد. اگر عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کراتینین 6.7 را می توان به طور طبیعی کاهش داد. بیشتر چه، نارسایی کلیه را می توان با این درمان جلوگیری کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه با کراتینین 6, 7,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.