آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چهار شنبه 4 دی 1392
ن : lafee

آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

 
بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می دیالیز . آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ؟

دیالیز برای نارسایی کلیه .

اگر بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه ، کلیه ها خواهد شد برای فیلتر مواد زائد را از خون به اندازه کافی شکست . تجمع مواد زائد در خون خواهد شد بسیاری از علائم مانند تهوع، استفراغ ، تورم، خارش پوست ، گرفتگی عضلانی و غیره. اگر مواد زائد را نمی تواند مرخص شود ، زندگی در خطر است . دیالیز به روش که به عنوان یک کلیه مصنوعی استفاده می شود. این می تواند کمک به کلیه ها تخلیه مواد زائد و مایعات اضافی در خون است.

آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ؟

دیالیز کافی می تواند نه تنها به تسکین علائم ، اما همچنین می تواند کنترل پیشرفت بیماری اولیه و پیشگیری از عوارض کمک کند. در برخی شرایط اورژانس ، دیالیز است ضروری و مورد نیاز به صرفه جویی در زندگی به ویژه هنگامی که پتاسیم سرم خود را بالاتر از 6.5mmol است و یا شما دچار علائم جدی ، مانند ادم ریوی . بنابراین دیالیز نجات بخش تا حدی با برخی از موارد اورژانس است . با این حال، برای دریافت بهبودی از بیماری کلیوی خود ، دیالیز درمان ایده آل است.

چگونه می توانید به خوبی در نارسایی کلیه درمان می شود؟

دیالیز یک درمان جایگزین ، و نه درمان قطعی است . دیالیز تنها می تواند به تخلیه مواد زائد را اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد . است مورد نادر است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با دیالیز درمان وجود دارد. پس چه درمان درمانی برای نارسایی کلیه است ؟

طب چینی از درمان شدت توصیه می شود توسط کارشناسان کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است . برخی از مزایای استفاده از داروهای چینی وجود دارد :

. این طبیعی و بدون عوارض جانبی است .

ب . آن خیلی راحت است و بیمار نمی خواهد از ناراحتی مانند دیالیز رنج می برند.

ج . این نه تنها می تواند سموم موجود در خون حذف اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

د . بر خلاف دیالیز ، از آن کم هزینه است .

دیالیز در برخی موارد لازم است و می تواند زندگی فرد را تحت برخی از شرایط اضطراری نجات دهد. اما اگر شما می خواهید یک بهبود بهتر ، شما می توانید داروهای چینی را امتحان کنید. داروهای مختلف چینی وجود دارد با توجه به شرایط متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که چه چیزی پزشکی مناسب برای شما می باشد ، شما می توانید گزارش خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز نجات بخش برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.