مرحله 4 بیماری مزمن کلیه : آیا نیازمند دیالیز با کراتینین 7.6

چهار شنبه 4 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه : آیا نیازمند دیالیز با کراتینین 7.6

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه : آیا نیازمند دیالیز با کراتینین 7.6

 
بیماری مزمن کلیه به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه های . در مرحله 4 ، عملکرد کلیه است به طور جدی آسیب دیده است. برخی بیماران با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.6 همراه است. دیالیز مورد نیاز است در این شرایط ؟

چرا شما کراتینین 7.6 با مرحله 4 بیماری کلیوی ؟

کلیه به عنوان یک پاک کننده خون در نظر گرفته شده برای آن فیلتر سموم ها در خون . در مرحله 4 ، کلیه ها قادر به تخلیه سموم به طور کامل. بنابراین مواد سمی در خون تجمع می یابد. کراتینین زائد سوخت و ساز عضلات است و باید آن را توسط کلیه ها فیلتر شده است. از آنجا که کلیه ها آسیب دیده است، کراتینین در خون واریز خواهد شد، باعث سطح کراتینین بالا . برای شرایط مختلف ، وجود خواهد داشت سطح کراتینین متفاوت است. سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است ، کراتینین 7.6 بسیار بالاتر از سطح طبیعی است.

آیا شما نیاز به دیالیز با کراتینین 7.6 ؟

دیالیز استفاده می شود به جای کلیه ها به تخلیه سموم اضافی و مایعات در خون است. سطح کراتینین یکی از عواملی است که دکتر باید در نظر تصمیم بگیرد که آیا شما باید دیالیز شروع است. اما هم وجود دارد عوامل دیگری است که در زمان دیالیز را تحت تاثیر قرار می باشد. برخی از افراد دیالیز نیاز ندارد و حتی سطح کراتینین خود را به 8 یا 9 می رسد .

هنگامی که دیالیز مورد نیاز است ؟

همه بیماران با سطح کراتینین بالا نیاز به دیالیز . عوامل زیر نیز باید در نظر گرفته شود .

این بیماری اولیه . اگر شما به بیماری جدی اولیه ، مانند فشار خون بالا، دیابت و لوپوس اریتماتوی سیستمیک ، دیالیز باید در نظر گرفته شود .

علائم . هنگامی که نشانه های جدی رخ می دهد، دیالیز مورد نیاز است . علائم عبارتند از تورم سنگین ، نارسایی قلبی، گرفتگی عضلانی و غیره.

سطح پتاسیم است. اگر سطح پتاسیم بالاتر از 6.5mmol / l است، پس از دیالیز است ضروری و مورد نیاز .

بر عکس ، اگر شما یکی از شرایط ، شما نیاز به دیالیز حتی اگر سطح کراتینین است که بالا نیست. چه در مورد وضعیت شما ؟ آیا شما از شرایط فوق را ملاقات کرد؟ ارسال به شما گزارش پزشکی به kidneyask@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه : آیا نیازمند دیالیز با کراتینین 7, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.