نارسایی کلیه مرحله نهایی با کراتینین 8.3 : چگونه می توانم از توقف دیالیز

سه شنبه 3 دی 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه مرحله نهایی با کراتینین 8.3 : چگونه می توانم از توقف دیالیز

نارسایی کلیه مرحله نهایی با کراتینین 8.3 : چگونه می توانم از توقف دیالیز

 
نارسایی کلیه نهایی مرحله به مرحله جدی ترین بیماری های کلیوی است . زندگی بیماران در معرض خطر و بدون درمان مناسب می باشد. بسیاری از بیماران با سطح کراتینین بالا companied . یک بیمار است که از نارسایی کلیوی مرحله نهایی با رنج و کراتینین 8.3 پرسید که چگونه می تواند دیالیز او را متوقف کند. حالا دنبال من و پیدا کردن پاسخ .

نارسایی مرحله انتهایی کلیه است با از دست دادن شدید عملکرد کلیه مشخص می شود. در این مرحله، کلیه ها قادر به انجام توانایی های خود را تقریبا نیست. در نتیجه، سطح کراتینین خواهد شد بالا چون کلیه ها می توانند کراتینین اضافی از خون تخلیه نیست.

بسیاری از بیماران دچار نارسایی کلیوی تحت دیالیز تکیه به زنده ماندن . دیالیز در واقع می تواند کمک به تخلیه مواد سمی بیش از حد در خون و تسکین علائم است، اما آنچه زحمت بیماران این است که بسیاری از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. شرایط برخی از بیماران حتی بیشتر با دیالیز بدتر شده است. بنابراین، بسیاری از بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز . با این حال، آنها نمی دانند چه درمان را اگر آنها را متوقف دیالیز . در اینجا من خوشحالم که به شما بگوید که جایگزین برای دیالیز وجود دارد.

چگونه می توانم از توقف دیالیز ؟

است یک انتخاب بهتر را برای شما به جای دیالیز وجود دارد. این نه تنها می تواند به کاهش کراتینین 8.3 بلکه به بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه مرحله نهایی است. این طب چینی است .

درمان فشرده سازی داغ یک فرم خلاقانه از طب سنتی چینی است . این ترکیبی ازسنتی و دستگاه های پیشرفته است . دستگاه اسمز به صورت غوطه ور گیاهان به کلیه ها. گیاهان دارای عملکرد تخلیه سموم اضافی و تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده . آنها می توانند کمک به بازیابی چی سالم از کلیه ها. با استفاده از این درمان ، شما می توانید فواصل دیالیز طولانی تر و در نهایت آن را متوقف کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه مرحله نهایی با کراتینین 8, 3 : چگونه می توانم از توقف دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.