درمان FSGS مقاوم در برابر

دو شنبه 2 دی 1392
ن : lafee

درمان FSGS مقاوم در برابر

درمان FSGS مقاوم در برابر

به عنوان یک بیماری خود ایمنی شایع ، FSGS توسط کمپلکسهای ایمنی واریز در سلول های اپیتلیال گلومرولی مشخص می شود. اگر شما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از پروتئین اگر مصرف دارو به طور منظم ، ما آن را FSGS مقاوم در برابر . اگر شما هنوز هم انتظار یک زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند کلیه ، اطلاعات زیر را در مورد درمان FSGS مقاوم در برابر باید مفید باشد.

چگونه در مورد پیش آگهی مقاوم در برابر FSGS ؟

به آن دسته از بیمارانی که به داروهای استروئید پاسخ نمی دهند به خوبی ، خطر ابتلا به نارسایی مزمن کلیه افزایش خواهد یافت. هنگامی که این نوع دیابت به این مرحله ، در بسیاری از کشورها ، دیالیز یا پیوند کلیه به عنوان تنها انتخاب در نظر گرفته . با این حال، حدود 50-60 ٪ از موارد پس از دریافت پیوند کلیه عود .

درمان مقاوم در برابر FSGS چیست؟

برای از بین بردن نشانه ها و عوارض FSGS فقط به اندازه کافی برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه ، اما برای درمان این بیماری از ریشه نیست. درمان چین به عنوان بهترین درمان برای FSGS مقاوم در برابر درمان می شود. ما را دنبال کنید برای کسب اطلاعات بیشتر .

درمان چین درمان سیستمیک که شامل گیاه درمانی دایره ، درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی ، داروهای گیاهی خوراکی ، انما گیاهی، پا گیاهی حمام و طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری است . این درمان ها می تواند عملکردهای مختلف بازی است، اما آنها را به یک مشارکت ، و است که پاکسازی خون از طریق نقاشی کردن سموم و مواد زائد در خون است. چه تر است، درمان با کمپرس گرم و انتظار می رود که از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی توسط تخریب ، گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون، برای تعمیر گلومرول آسیب دیده توسط ضد التهاب ، ضد انعقاد خون ، تسکین دولت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها ، ترویج تکثیر DNA و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. چه تر است، داروهای گیاهی خوراکی استفاده می شود به منظور افزایش ایمنی ، پا گیاهی حمام و طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری می تواند چی حمایت و تغذیه خون و تنظیم سیستم ایمنی غیر طبیعی .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان FSGS مقاوم در برابر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.