مرحله 4 کلیه درمان عدم پاک خون و آسیب تعمیرات کلیه

دو شنبه 2 دی 1392
ن : lafee

مرحله 4 کلیه درمان عدم پاک خون و آسیب تعمیرات کلیه

مرحله 4 کلیه درمان عدم پاک خون و آسیب تعمیرات کلیه

به آن دسته از بیماران با مرحله 4 نارسایی کلیه ، باید وجود داشته باشد برخی از موارد غیر طبیعی نشان داد در گزارش پزشکی خود را ، که نشان می دهد خون آلوده . پس از آن که به مرحله درمان نارسایی 4 کلیه می تواند کمک به پاک کردن خون و تعمیر آسیب کلیوی به طور موثر و بدون خطر؟

در بسیاری از کشورها ، هنگامی که شرط توسعه مرحله 4 نارسایی کلیه ، دیالیز می شود که معمولا توصیه می شود . فرد مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه است که کاهش شدید در میزان فیلتراسیون گلومرولی به 15-29ml/min . در حالی که دیالیز می تواند بخشی از عملکرد کلیه جایگزین برای کمک به پاک کردن خون از بین بردن سموم micromolecular از جمله کراتینین ، نیتروژن اوره خون ، اسید اوریک، چیزی است که ما نمی خواهد انکار است. اگر شما در حال تلاش خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه ، درمان چین می تواند یکی دیگر از مرحله 4 کلیه درمان نارسایی خود را تبدیل به .

درمان چین متشکل از گیاه درمانی دایره ، درمان فشرده سازی گرم، داروهای گیاهی چینی خوراکی ، حمام درمانی ، انما گیاهی، پا گیاهی حمام و طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری . همه این روش های درمانی یک مشارکت و است که از بین بردن آن دسته از مواد مضر از جمله کراتینین ، اسید اوریک، کمپلکسهای ایمنی ، و غیره چه بیشتر، داروهای گیاهی خوراکی نیز می تواند ایمنی افزایش ، فوت حمام و طب سوزنی گیاهی و فتیلهگذاری می تواند چی حمایت و تغذیه خون است. بزرگ ترین شگفتی این مرحله 4 درمان نارسایی کلیه است که آسیب تعمیرات کمپرس گرم درمان کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، از بین بردن حالت ایسکمیک و anoxic در کلیه ها ، ضد التهاب ، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 کلیه درمان عدم پاک خون و آسیب تعمیرات کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.