چه مدت می تواند با تنها 5 درصد عملکرد کلیه های فعال

یک شنبه 1 دی 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند با تنها 5 درصد عملکرد کلیه های فعال

چه مدت می تواند با تنها 5 درصد عملکرد کلیه های فعال

بیماران با 5 ٪ عملکرد کلیه می خواهید از طریق نارسایی کلیه مرحله نهایی است. کیفیت زندگی و طول عمر به شدت تحت تاثیر قرار . سپس چه مدت می تواند شما را با تنها 5٪ عملکرد کلیه زندگی می کنند؟

این است که به همه که کلیه شناخته شده پاک کننده خون از بدن ما است . این مسئول فیلتر کردن مواد زائد متابولیک و مواد سمی در خون است. کلیه تقریبا تمام توانایی به کار با 5 ٪ عملکرد کلیه از دست بدهند. وجود خواهد داشت بسیاری از علائم مانند آنوری ، الیگوری ، تهوع، استفراغ ، گرفتگی عضلانی، خارش پوست ، مشکل خواب ، کم خونی و تورم و غیره. زندگی شما این است که در خطرناک اگر شما با بیماری های قلبی عروقی همراه است.

به نظر از چه مدت می تواند شما زندگی می کنند ، آن را در بسیاری از عوامل ، از جمله سن ، وضعیت بیماری، بیماری اولیه ، عوارض و درمان و نیز دولت و ذهن شما بستگی دارد.

در میان تمام عوامل موثر ، درمان یک پیشرو است .

تخمین زده می شود که حدود 80 ٪ بیمارانی که دیالیز می توانید از طریق 1 سال زندگی می کنند، 60 ٪ می تواند از طریق 2 سال زندگی می کنند، 33 ٪ می تواند از طریق 5 سال زندگی می کنند و 10 ٪ می تواند از طریق 10 سال زندگی می کنند.

پیوند کلیه نیز انتخاب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله نهایی است. پیوند موفق کلیه می تواند به کلیه ها 10 بار از تابع بیشتر از دیالیز را فعال کنید. بنابراین شما می توانید دیگر با پیوند کلیه زندگی می کنند. اما همچنین مواردی وجود دارد که بیماران با پیوند کلیه تنها زندگی می کنند چند ماه.

به نظر می رسد که دیالیز و پیوند کلیه دو انتخاب گذشته برای نارسایی کلیه مرحله نهایی می باشد. با این حال، درمان های دیگری که به صرفه تر از آنها وجود دارد . طب چینی یک انتخاب بهتر برای آن نه تنها می تواند حذف مواد سمی در خون ، اما همچنین می تواند تقویت و tonifyچی سالم برای بهبود عملکرد کلیه است.

با طب چینی ، علائم برطرف خواهد شد . حجم ادرار می تواند افزایش یافته ، اشتها می تواند بهبود یافته و خارش پوست حذف خواهد شد . با استفاده از این درمان، شما می توانید زندگی طولانی تر و بهتر از با دیالیز و پیوند کلیه است.

اگر شما علاقه مند در این درمان ، شما می توانید از دکتر آنلاین برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

اگر عملکرد کلیه خود را 5 ٪ باقی مانده است، شما نباید افسرده و از دست دادن اعتماد به نفس. با درمان مناسب ، هنوز هم امیدوارم که برای شما به زندگی طولانی تر و بهتری وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند با تنها 5 درصد عملکرد کلیه های فعال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.