CKD : آیا می توانم بالا سطح کراتینین علت نارسایی کلیه

یک شنبه 1 دی 1392
ن : lafee

CKD : آیا می توانم بالا سطح کراتینین علت نارسایی کلیه

CKD : آیا می توانم بالا سطح کراتینین علت نارسایی کلیه

 
بیماری مزمن کلیوی (CKD) است که با به تدریج از دست دادن عملکرد کلیه است. سطح کراتینین یکی از شاخص های عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالا معمولا نشان صدمه به کلیه ها . آیا می توانم نارسایی کلیه سطح کراتینین بالا علت ؟

چرا سطح کراتینین بالا نشان می دهد آسیب کلیه ؟

کراتینین زائد سوخت و ساز عضله است . به طور معمول، کلیه آنها را از بدن ما فیلتر برای تمیز نگه داشتن خون و نگه داشتن بدن ما در وضعیت. اما اگر سطح کراتینین بالا رفته است ، آنها باید در خون تجمع می یابد و کلیه ها قادر به آنها را پاک کردن است. بنابراین ممکن است صدمه به کلیه ها . اما سطح کراتینین بالا همیشه به صدمه به کلیه ها اشاره دارد. هنگامی که شما در بیش از حد گوشت را ، سطح کراتینین شما می تواند بیش از حد افزایش می یابد. علاوه بر این، ورزش شدید نیز می تواند سطح کراتینین در خون را افزایش دهد. اما در دو شرایط ، افزایش سطح کراتینین به حالت عادی پس از ساعت یا چند روز بازگشت. است که می گویند ، در صورتی که سطح کراتینین بالا مدت زمان طولانی طول می کشد ، آن است که به احتمال زیاد به مشکل کلیه است.

آیا می توانم سطح کراتینین در CKD علت نارسایی کلیه ؟

سطح کراتینین بالا نشانه ای از آسیب کلیوی است و همچنین می تواند به بدتر شدن کلیه ها را افزایش دهد. این می تواند سرعت بخشیدن به سرعت به نارسایی کلیوی . معمولا زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 707umol / l است ، شما احتمالا به نارسایی کلیه پیشرفت. اما سطح کراتینین بالا است علت نارسایی کلیه نیست، بلکه تنها جلوه ای از نارسایی کلیه است .

اگر شما توسط سطح کراتینین بالا مشکل ، به شما پیشنهاد به خوبی مدیریت رژیم غذایی خود را به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. شما می توانید دکتر را آنلاین برای یک لیست غذا های شخصی بپرسید.

سطح کراتینین بالا در نتیجه مشکل کلیه است. این مهم است که آن را در زیر سطح نرمال را برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. برای درمان موثر ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ارسال ، من به شما اطلاعات بیشتر با توجه به وضعیت بیماری خود را به من بدهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD : آیا می توانم بالا سطح کراتینین علت نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.