استفراغ و نور سر : عوارض جانبی دیالیز

یک شنبه 1 دی 1392
ن : lafee

استفراغ و نور سر : عوارض جانبی دیالیز

استفراغ و نور سر : عوارض جانبی دیالیز

 
دیالیز استفاده می شود به جای کلیه را به انجام کار هنگامی که کلیه شکست خورده است. این یک مزه زندگی گاهی اوقات است . با این حال، آن را نیز یک قاتل زندگی است. این به چه معنی ؟ دلیل این است که دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی شود. برخی از عوارض جانبی است تهدید کننده زندگی . به عنوان دو عوارض جانبی ، استفراغ و نور مشکل بسیاری از افرادی که دیالیز می کنه.

علل استفراغ و نور به عهده دارد.

این دو احساس ناراحت کننده که اغلب با هم رخ می دهد. علت های اصلی هستند :

مایع بسیار pressure.Too خون است از خون در یک بار با دیالیز حذف خواهند شد. از دست دادن ناگهانی مایع افت فشار خون شود که باعث می شود نور به رهبری و استفراغ.

تجمع سموم . گاهی اوقات ، دیالیز ناکافی خواهد رشد سریع سموم در خون شود. با گردش خون، سموم را از مغز و علت نور به رهبری حمله و سپس استفراغ رخ می دهد.

اختلالات خواب . بعضی از بیماران دچار اختلال خواب به علت خارش پوست ، گرفتگی عضلانی، احساس افسردگی ، سندرم آپنه خواب و پاهای بی قرار ، که اختلال خواب باعث می شود . اختلال خواب خواهد به نور سر و استفراغ منجر شود.

چگونه به مقابله با استفراغ و نور به رهبری ؟

مصرف آب را کنترل کنید در طول جلسه دیالیز . وزن خشک مناسب نگه دارید .

آیا داروهای ضد فشار خون را قبل از دیالیز، که به راحتی می خواهد به فشار خون پایین منجر شود.

آیا دیالیز کامل است. گفتگو با دکتر خود و اطمینان حاصل شود که او چک dialyzate با توجه به شرایط شما .

نگاهی به برخی از داروها . شما می توانید بعضی از داروها بر اساس جهت پزشکان خود را تجویز کند. شما باید برخی از داروهای گیاهی چینی ، در برخورد با این نشانه ها موثر است که طول بکشد. اگر شما هیچ ایده ای در مورد گیاهان دارویی، شما می توانید از پزشکان آنلاین مشورت و آنها خوشحال به شما کمک خواهد شد !

استفراغ و نور سر تا اذیت گاهی اوقات که مردم نمی توانند در انجام هر کاری تمرکز می باشد. اگر شما در حال حاضر آزاد است ، شما می توانید پیام زیر را ترک و دریافت درمان های بیشتری برای عوارض جانبی دیالیز .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفراغ و نور سر : عوارض جانبی دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.