چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز

جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز
CKD، کلیه کار در 15٪ ، DialysisDo شما می دانید چه مفهومی داره زمانی که کلیه ها کار در 15٪ ؟ در واقع، آن را نشان می دهد پیشرفته ترین دوره در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه . پس چگونه به اصلاح چنین شرایطی تا حد امکان بدون دیالیز ؟

CKD مخفف بیماری مزمن کلیه است که در دراز مدت آسیب کلیوی برای بیش از 3 ماه با عوارض و مرگ و میر است که بیماران از کاهش GFR به طور فزاینده ای جدی و ویژگی های بالینی رنج می برند بالا است .

در واقع، آن را مستلزم یک دوره خاصی از بیماری مزمن کلیه است زمانی که کلیه ها کار در 15 ٪ است، که یک گام فراتر از تهدید کننده حیات پایان مرحله نارسایی کلیه است که به عنوان نشانه های مربوط به کلیه و همچنین عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و اندام رفتار . شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر بیماران در نهایت به نتیجه غیر قابل استرداد را وارد کنید .

دیالیز است که معمولا به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها می رسد از mg / dl 5.0 است که قادر به پاک کردن خون حفظ جان خود را فورا . با این حال ، دیالیز روش نیمه راه و ناقص است، که قادر به درمان بیماری مزمن کلیه به طور کامل از علل ریشه ای است. علاوه بر این ، آن را به ارمغان می آورد جمعی از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به اصلاح چنین شرایطی بدون دیالیز زمانی که کلیه ها کار در 15٪ ؟ درمان های طبیعی ، درمان های مطلوب که اعمال می شود را به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، حل ترومبوز ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین حفظ و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی، برجسته که نقش یک بخشی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا به منظور درمان مشکلات کلیوی موثر و به اندازه کافی است.

مطالب فوق به طور عمده به معرفی راههایی برای اصلاح بیماری مزمن کلیه هنگامی که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد راه حل های طبیعی ، لطفا پیام زیر ترک و یا مشورت سرویس آنلاین خود را به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 4 , CKD , درمان بیماری مزمن کلیه است که کلیه ها کار در 15٪ بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.