درمان PKD با کراتینین 7.6

سه شنبه 28 آبان 1392
ن : lafee

درمان PKD با کراتینین 7.6

درمان PKD با کراتینین 7.6

PKD است کلیوی پیشرونده ژنتیکی disorder.As و کاهش عملکرد کلیوی، سطوح بالایی از مواد زائد خواهد ساخت تا در کراتینین bloodstream.High خواهد با این مقاله PKD.This پیشرفت درمان PKD با کراتینین 7.6 معرفی .

تا چه حد جدی است با کراتینین 7.6 PKD ؟

PKD با کیست های متعدد بر روی سن kidneys.With مشخص ، کیست در هر دو اندازه و کیست های بزرگ number.The را افزایش می دهد جایگزین بیشتر و سالم تر نفرون ، منجر به عملکرد کلیوی decline.In علاوه بر این ، کیست های بزرگ باعث فشار علیه مجاور کلیه بافتهای persistently.When ناکافی اکسیژن و خون به کلیه ها عرضه شده، بافت کلیه تبدیل خواهد شد زخمی و نکروزه .

زمانی که کلیه ها قادر به عملکرد به اندازه کافی ، سطوح بالایی از مواد زائد را در 7.6 bloodstream.Creatinine در PKD مربوط به آسیب های بسیار شدید کلیه تجمع می یابد.

درمان PKD با کراتینین 7.6

دیالیز درمان عمده برای PKD با کراتینین 7.6.It است ، می تواند مواد زائد را از بدن از بین بردن به بیماران زنده نگه دارید . با این حال، هیچ اهمیت در بهبود function.Also کلیوی ، بیماران باید به برخورد تعداد زیادی از ناراحتی ها و عوارض مانند ادم، تنگی نفس ، تهوع و استفراغ ، خستگی etc.Isدرمان جایگزین برای PKD با کراتینین 7.6 وجود دارد ؟

میکرو چینی داروها Osmotherapy با کراتینین 7.6.It است است به بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود یک گیاه درمانی است که در آن انواع مختلف از گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیماران اعمال است.

در مرحله اول، داروهای موثر چینی می تواند عروق خونی کلیوی گشاد به افزایش جریان خون از طریق kidneys.More خون توسط کلیه ها فیلتر شده ، مواد زائد بیشتری دفع خواهد شد به بیرون از بدن فیلتر شده است.

ثانیا، میکرو چینی دارو می تواند به توقف در حال رشد کیست های کلیوی با کشتن سلول های اپیتلیال در wall.Also کیست ، می تواند کیست های بزرگ از طریق ارتقاء دفع مایع کیستیک از دیواره کیست کوچک .

ثالثا، میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند فعال به خود تعمیر اختلالnephrons.Hence ، تابع کلیه خواهد بود enhanced.If کلیه ها می تواند بهتر عمل ، و کراتینین در حال حاضر 7.6 خواهد شد اساسا کاهش داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.