درمان برای نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

درمان برای نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

درمان برای نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

، IgA نفروپاتی یک اختلال خود ایمنی با سپرده ایمونوگلوبولین A در منطقه مزانژال و آن را disorder.As عملکرد کلیه مترقی کلیوی رو به وخامت است ، یک میزبان از علائم بالینی ظاهر می شود برجسته است . پروتئین در ادرار و کراتینین بالا ، دو علائم شایع نفروپاتی IgA است.

پروتئین در ادرار و کراتینین بالا غلظت IgA نفروپاتی

IgA درآنتی بادی های مهم است که توسط سیستم ایمنی تولید زمانی که مواد مضر در خارج به شرط های سمت راست body.In ، زمانی که مواد مضر از بدن حذف حمله است، سیستم ایمنی بدن را متوقف خواهد کرد و غلظت IgA نه بیشتر و دیگر آنتی بادی های تولید .

با این حال ، در نفروپاتی IgA ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد properly.After مواد مضر خارجی از بدن حذف ، فعالیت سیستم ایمنی بدن همچنان ادامه دارد. به عنوان یک نتیجه ، دیگر آنتی بادی های produce.These آنتی بادی IgA و فوق العاده می تواند در خون وجود دارد و پس از آن جریان به kidneys.To آنها را از بین بردن کلیه ، التهاب آغاز خواهد شد. این التهاب می تواند به گلومرول ها را مختل کرده و باعث کاهش عملکرد کلیه .

گلومرول اختلال قادر به جلوگیری از نشت پروتئین از بدن ، بنابراین در پروتئین در ادرار . همچنین، کلیه بیمار قادر به فیلتر کردن کراتینین را از جریان خون می شوند ، در نتیجه کراتینین بالا .

درمان نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار و کراتینین بالا

درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان موثر توصیه می شود برای درمان نفروپاتی IgA است.

های بنیادی می تواند فعالیت های بیش از system.No ایمنی متوقف آنتی بادی های بیشتری تولید خواهد شد به طوری که علت مستقیم التهاب در کلیه fundamentally.Additionally به کنترل ، آن را می تواند اختلال ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی بدن سیستم ایمنی طبیعی .

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، طراحی شده است برای بازگرداندن اختلال گلومرول و damage.It کلیه معکوس می تواند به خود تعمیر و خود را بازسازی اختلال در کلیه بافت ها و سلول های تحریک می کند. هنگامی که صدمه به کلیه ها معکوس می شود، کلیه ها خواهد پروتئین better.So به عمل در ادرار و کراتینین بالا در نفروپاتی IgA خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.