آیا می توانم PKD علت ناباروری در زن جوان

دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

آیا می توانم PKD علت ناباروری در زن جوان

آیا می توانم PKD علت ناباروری در زن جوان

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بسیار دشوار است به پیشرفت بیماری manage.As ، به یک میزبان از اختلالات ظاهر خواهد شد. این که آیا زن با PKD می توانید یک کودک با موفقیت یک نگرانی عمده برای زن از از باروری age.Can PKD علت ناباروری در زن جوان است ؟

PKD یک اختلال پیشرونده است و بسیاری از بیماران شروع به ایجاد علائم در سن 30-40 . اگر کلیه بیماران عملکرد خوبی و بدون علایم جدی رخ می دهد ، زن می تواند یک کودک با موفقیت داشته باشد.

با این حال ، ناباروری می تواند در برخی از بیماران مبتلا به PKD رخ می دهد. علاوه بر کیست در کلیه ، کیست همچنین می تواند در سایر ارگان های بدن از جمله تخمدان رشد می کنند. در مورد جدی ، کیست های بزرگ در تخمدان می تواند باعث ناباروری در زنان با PKD .

در مرحله پیشرفته ای از PKD ، زنان نیز دلسرد به pregnant.On یک سو ، بارداری می تواند تغییرات همودینامیک شود. این می تواند فشار اضافی در کلیه ها می شود و سرعت بخشیدن به کاهش عملکرد کلیه است . از سوی دیگر ، هر دو مادر و نوزاد خواهد شد بسیاری از خطرات بالقوه روبرو می شوند. تحویل Pemature ، سقط خود به خودی ، نارسایی شدید کلیه و غیره ممکن است رخ دهد .

اگر نارسایی کلیه رخ می دهد ، سطوح بالایی از زباله تولید خواهد ساخت تا در بدن است . همچنین ممکن است به ناباروری در زنان با PKD کمک می کند.

به منظور بهبود شانس موفق برای باردار شدن را برای زن با PKD ، مهم است که برای بیماران به دنبالدرمان تهاجمی به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی و سطوح پایین تر از مواد زائد در بدن .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای زن با PKD است. این می تواند بیماری را کنترل به طور موثر برای افزایش شانس باردار شدن .

داروهای موثر می تواند کیست های بزرگ و کوچک و متوقف کردن آنهایی که کوچک از بزرگ شدن . از این رو، می تواند به توقف بیشتر زوال عملکرد کلیوی .

همچنین، مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند خود تعمیر و خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک و در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی .

داروها میکرو چینی به طور طبیعی و به طور موثر درمان می PKD . این می تواند شانس حامله شدن در میان زنان جوان تا حد زیادی با PKD را افزایش می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.