کراتینین 7 با خارش پوست

دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

کراتینین 7 با خارش پوست

کراتینین 7 با خارش پوست

کلیه انجام تعدادی از نقش حیاتی در body.When ، آنها موفق به عمل به اندازه کافی ، هزاران نشانه را ظاهر خواهد شد . کراتینین بالا و خارش پوست دو علائم بیماری مزمن کلیوی ( CKD) چگونه برای مقابله با کراتینین 7 با خارش پوست ؟

7 کراتینین در CKD

به کراتینین حاصل عضله metabolism.In شرط راست است ، کراتینین تولید و به خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر در یک rate.The محدوده طبیعی کراتینین سرم ثابت است بین ظرفیت 0.6 - 1.1.For و قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین ندارد افزایش می یابد تا عملکرد کلیوی می شود 7 halved.Creatinine با بسیار جدی damage.Dialysis کلیه وجود درمان شایع ترین اعمال برای کاهش کراتینین بالا است. با این حال ، آن هیچ نقطه در بهبود بدتر کلیه function.What است ، بیماران باید برای تحمل و قدرتتعداد زیادی از ناراحتی ها و عوارض .

چگونه برای کاهش کراتینین 7 به طور طبیعی ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com .

خارش پوست در CKD

خارش پوست یک مشکل بسیار آزار دهنده برای مردم با CKD.It حتی می تواند بیماران را شب ها بیدار نگه دارید است.

مقصر اصلی خارش پوست ایجاد فسفر در بدن است. فسفر یک ماده معدنی مهم است و می تواند به سالم نگه داشتن استخوان . با این حال، کلیه بیمار قادر به حذف فسفر از سطح body.High فسفر می تواند باعث خارش پوست در بیماری مزمن کلیه شود . علاوه بر این، تجمع فسفر اضافی در بدن نیز می تواند باعث problems.To استخوان کنترل این بیماری ، بیماران باید در رژیم غذایی خود و کلاسور فسفر کاهش مصرف فسفر ممکن است تجویز شود به کاهش جذب فسفر از مواد غذایی است .

به عنوان نتیجه کراتینین بالا و خارش پوست از کاهش عملکرد کلیه و آسیب کلیه ، بیماران بایددرمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد. میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری مزمن کلیه است و می تواند تحریک خود تعمیر و خود را بازسازی اختلال کلیه tissues.If ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است. اگر چنین است، 7 کراتینین بالا و خارش پوست خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.