درمان دیابت با ESRD

دو شنبه 27 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با ESRD

درمان دیابت با ESRD

دیابت یکی از علل اولیه از پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) در درمانگاه است . در مقایسه با افراد سالم دارای کلیه در دیابت برای مدیریت سخت تر است. درمان موثر برای دیابت مبتلا به ESRD چیست؟

دیابت مبتلا به ESRD

در عروق خونی کوچک در کلیهها با سوراخ های ریزتر درست می کند عنوان فیلتر در kidneys.Normally عمل می کنند ، محصولات زباله های مولکولی کوچک می توانید از طریق سوراخ ها عبور و از بدن در قالب ادرار حذف خواهد شد .

در دیابت، سطح قند خون بالا می تواند رگهای خونی کوچک در کلیه ها آسیب می رساند ، خدشه توانایی برای فیلتر کردن خون به درستی .

علاوه بر این ، دیابت نیز می تواند به کلیه ها آسیب رساندن به اعصاب که به شما بگویم زمانی که مثانه شما پر است تاثیر می گذارد . فشار از پر بودن مثانه می تواند به کلیه ها آسیب برساند. به عنوان خوب، اگر ادرار در مثانه برای مدت طولانی باقی می ماند ، می تواند خطر بروز عفونت ادراری را افزایش می دهد. عفونت ادراری یک عامل contributable اختلال کلیوی است. بیماری کلیوی دیابت یک اختلال پیشرونده کلیه است. در نهایت، ESRD منجر خواهد شد .

درمان دیابت با ESRD

اهداف درمان دیابت با ESRD عبارتند از : کنترل پرخاشگرانه دیابت ، خون خالص ، و صدمه به کلیه ها معکوس است . بیش از یک درمان کل روند درمان باشد.

تصفیه خون می تواند روشن کردن خون توسط حذف تمام انواع ضایعات از bloodstream.It در است می تواند یک محیط داخلی مناسب برای از معکوس صدمه به کلیه ها ایجاد .

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، طراحی شده است برای کنترل دیابت و صدمه به کلیه ها معکوس است .

داروهای موثر چینی می تواند استفاده از انسولین را بهبود بخشد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهند . بدین ترتیب ، سطح قند خون بالا خواهد بود به شدت کنترل می شود.

چه چیزی بیشتر، داروهای میکرو چینی می تواند خود شفا و بازسازی بافت های اختلال کلیه را تحریک و cells.When ساختار کلیه اختلال را می توان تعمیر ، صدمه به کلیه ها خواهد شد reversed.The مبتلا به دیابت مبتلا به ESRD درمان جایگزین نیاز ندارد از جمله دیالیز و پیوند کلیه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.