درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

دیابت یک بیماری بسیار پیچیده است و اغلب با عوارض بسیاری پیچیده است . فشار خون بالا و کراتینین خون بالا معمولا در افراد مبتلا به دیابت طولانی مدت رخ می دهد.

دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

رگ های خونی کوچک در کلیهها با سوراخ های ریزتر درست می کند به عنوان فیلتر در شرایط راست kidneys.In ،محصولات کوچک زباله های مولکولی و مایع عمل می کنند می توانید از طریق سوراخ فشار و سپس از بدن در قالب ادرار حذف خواهد شد .

در دیابت، با این حال ، اگر سطح قند خون بالا در طول زمان را نگه می دارد ، می تواند فشار بیشتری بر روی عروق خونی کوچک قرار داده است . در نتیجه ، رگ های خونی تبدیل خواهد شد به اختلال و چکه کن .

دو تا از مهمترین عملکرد کلیه است برای از بین بردن مواد زائد و تنظیم کلیه pressure.When خون موفق به کارکرد مناسب ، تبدیل شدن آنها قادر به انجام نقش خود . فشار خون بالا و کراتینین خون بالا به عنوان یک نتیجه از کلیه damage.Without کنترل تهاجمی رخ خواهد داد ، بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت و صدمه به کلیه ها به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه .

درمان دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا

داروها در درمان مرسوم ، اغلب برای کنترل آن نشانه هایی مانند مهار کننده های ACE تجویز ، داروهای etc.These Ketosteril می تواند به کم کردن سرعت کاهش عملکرد کلیوی ، اما می تواند شروع نارسایی کلیه جلوگیری نمی کند .

همانطور که گفته شد در بالا ، کراتینین خون بالا و در نتیجه فشار خون بالا از کاهش عملکرد کلیوی و damage.To کلیه سطوح بالای کراتینین و فشار خون پایین ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی داشته باشند .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان موثر برای دیابت با damage.It کلیه ،درمان مبتنی بر گیاهی است عاری از عوارض جانبی در بدن است .

از یک طرف ، داروهای چینی می تواند استفاده از انسولین را بهبود بخشد و افزایش عملکرد پانکراس، در نتیجه کنترل دیابت effectively.On از سوی دیگر ، میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند به بازسازی خود را تحریک و خود ترمیم بافت کلیه و cells.If بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

اگر درمان فوق به خوبی انجام می شود ، دیابت با کراتینین خون بالا و فشار خون بالا خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.