طب چینی به درمان بیماران دیالیزی مبتلا به CKD چه هستند

یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

طب چینی به درمان بیماران دیالیزی مبتلا به CKD چه هستند

طب چینی به درمان بیماران دیالیزی مبتلا به CKD چه هستند
درمان چینی، دیالیز، CKD Dialysis به مدت طولانی برای پاک کردن خون از بیماران در دوره پیشرفته CKD در جهت کاهش ویژگی های مختلف بالینی استفاده شده است. با این حال، درمان معالجه چینی داروهای بیشتر ترجیح داده.

CKD به مدت طولانی بیماران و کارشناسان در ویژگی منطقه های پزشکی به دوره بیماری طولانی مدت آن است که مقاوم به درمان و طولانی رنج میبرند. در حالی که دیالیز است که معمولا به بیماران پیشنهاد زمانی که سطح کراتینین آنها بیش از 5.0mg/DL، که مربوط به مرحله 3 و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. ما باید اعتراف که دیالیز سریع ترین راه را برای بیماران به پاک کردن خون و حفظ جان خود را، که، با این حال، به دور از کامل است. در یک طرف، آن را در از بین بردن پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری به جای درمان به طور کامل از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه هدف. در سوی دیگر، آن را دارای عوارض جانبی متعدد، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر.

درمان های طبیعی درمان مطلوب چینی، اعمال شده است که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا، در نتیجه درمان بیماران بدون دیالیز به موقع و به طور موثر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمانی چینی، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ترجیح داده است، بنابراین حفظ و بازسازی سازه و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان.

درمان آلودگی خون، درمان مهم چینی، که نقش موثری در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع، در نتیجه بیداری توانایی خود کلیوی از بدن انسان، تا که به درمان بیماران دیالیزی با بیماری مزمن کلیه کارآمد و به اندازه کافی است.

به عنوان یک ماده در واقع، دیگر درمان های چینی وجود دارد که معالجه برای درمان بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز مانند ایمونوتراپی است. پیشنهادات خاص بیشتر لطفا پیام زیر را ترک کرده و یا به صورت رایگان پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD, درمان CKD, طب چینی به درمان دیالیز Patiwnts با CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.