به PKD از GFR 17 : چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز

شنبه 25 آبان 1392
ن : lafee

به PKD از GFR 17 : چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز

به PKD از GFR 17 : چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز
 در PKD از 17 GFR ، کاهش کراتینین ، کراتینین DialysisLowering یک مسئله موجب ناراحتی برای بیماران مبتلا به CKD برای مقابله با بوده است. با این حال، به نظر می رسد که دیالیز تنها راه است برای کسانی که از PKD از GFR 17 در دوره پیشرفته رنج می برند . است که تا ؟

PKD ، شناخته شده به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک نوع کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه ، که ستم نفرون با افزایش وزیکول و باعث آسیب کلیوی به تدریج است. در سوی دیگر ، GFR دلالتتوانایی فیلتراسیون گلومرولی کلیه ها، که قادر است تا منعکس کننده وضعیت بیمار را از طریق درصد آن . در حالی که PKD GFR 17 نشان می دهد نارسایی پیشرفته کلیوی و اختلال در مرحله 4 CKD ، که رفتار به عنوان نشانه های مختلف مربوط به کلیه و عوارض و همچنین ویژگی های بالینی سیستمیک از بافت های مختلف و ارگان های . به طور کلی، آن است که تقریبا غیر ممکن است برای بیماران به طور کامل تحت چنین شرایطی، که بدتر معکوس و بیشتر به مرحله نارسایی کلیوی توسعه بدون درمان به موقع و موثر .

به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران امیدوار کننده در این دوره به خوبی کنترل شده است . دیالیز یکی از درمان جایگزینی معمولا اعمال شده با وضعیت فعلی ، است که به بیماران پیشنهاد وقتی سطح کراتینین آنها 5.0mg/DL است می رسد . در واقع این سریعترین راه برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را از ، آن است که قادر به درمان از 17 GFR به طور کامل از علل ریشه PKD . در مقابل ، آن را تا توده ای از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

درمان های طبیعی ، درمان های قابل توجهی را به کراتینین کمتر بدون دیالیز با PKD از 17 GFR ، که نقش مهمی در ترمیم آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه دوره نقاهت و نوسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان .

( درمانهای طبیعی بهینه عبارتند از : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

چگونه برای کاهش کراتینین بدون دیالیز از PKD از GFR 17 ؟ شما ممکن است اطلاعات مختصری از محتوای بالا دریافت کنید. اگر شما هنوز هم اشتباه گرفته ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک , درمان بیماری کلیه پلی کیستیک , کراتینین کمتر بدون دیالیز PKD GFR 17,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.