سطح کراتینین 9.76 ، چگونه به آن را کاهش می دهند

شنبه 25 آبان 1392
ن : lafee

سطح کراتینین 9.76 ، چگونه به آن را کاهش می دهند

سطح کراتینین 9.76 ، چگونه به آن را کاهش می دهند

کراتینین 9.76 تا چه حد جدی است ؟ چگونه آن را کاهش می دهد ؟ فوق دو نگرانی های عمومی برای بیماران مبتلا به condition.Read برای پیدا کردن پاسخ .

کراتینین 9.76 تا چه حد جدی است ؟

کراتینین محصول شکست کراتینین creatine.Excess می توان از جریان خون توسط کلیه ها فیلتر شده . نتیجه طبیعی کراتینین در خون 0.7 است برای مردان و 0.6 تا 1.1 میلی گرم / دسی لیتر برای زنان 1.3mg/dL .

برای ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین بالا بردن تا بیش از 50 ٪ به عملکرد کلیوی lost.Creatinine 9.76 می شود چندین بار به عنوان بالا به عنوان نتیجه طبیعی کراتینین تا آن را به یک سطح بسیار خطرناک می رسد و بسیار مرتبط آسیب کلیوی شدید .

چگونه برای کاهش کراتینین 9.76 ؟

دیالیز استروش خط اول به کاهش کراتینین بالا در غرب medicine.It می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیوی به حذف بخشی از مواد زائد را از bloodstream.However است، آن را ندارد نقطه در بهبود عملکرد کلیه و نیز آن را بسیار دشوار است در دیالیز زندگی می کنند.

چگونه زندگی می کنند و در حالی که در دیالیز ؟ شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای به دست آوردن برخی از پیشنهادات پزشکی .

برخی از راه ها می تواند حذف کراتینین و سموم از بدن را از طریق برخی از کانال های دیگر از kidneys.Skin را افزایش می دهدعضو دفعی مهم در بدن است. حمام دارو می تواند باز کردن منافذ عرق و افزایش حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن از طریق از داروهای چینی pores.Some عرق مانند officinale سرما خوردگی باعث می شود که مواد زائد بیشتری دفع از بدن از طریق روده برداشته .

با این حال ، به کاهش و کراتینین در حال حاضر 9.76 اساسا ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال و باعث تحریک ترشح در حال رشد factors.When بافت کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. کراتینین در حال حاضر 9.76 خواهد شد اساسا کاهش می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.