جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
این مرحله کلیه DiseaseIf 3 مزمن دوره محوری در CKD وجود دارد ، و سپس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه باید یکی از آنها که نقش بسیار مهمی در پیگیری روند وضعیت بیمار باشد . با این حال، بیماران تحت چنین شرایطی قابل برگشت هستند ؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، به عنوان یک ماده در واقع ، نشان می دهد شرایط نسبتا شدید با قابل توجهی کاهش GFR از 30 ~ 59ml/min ، که رفتار علائم به عنوان های مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های . در واقع، بیماران با وضعیت فعلی امیدوار کننده با درمان به موقع و موثر در اکثر موارد، که ، با این حال ، بارها و بارها با داروهای نیمه راه و ناقص با تاخیر معکوس . شایان ذکر است که آنها غیر قابل چشم پوشی به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه بدون کنترل خوب است که جبران ناپذیر وارد شده است.

پس چگونه به مقابله با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تا حد امکان ؟ اکثر بیماران ممکن است تلاش کرده اند تقریبا در هر روش ممکن برای اصلاح ویژگی های بالینی با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک ، که معلوم می شود بی فایده است . در واقع ، کسانی که مصلحت با هدف اثر فوری در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری است که قادر به رسیدن به هدف از درمان نفرون آسیب دیده به طور کامل از علل ریشه ای . علاوه بر این ، آنها نیز عوارض جانبی متعدد، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان ترجیح داده است که اعمال می شود برای بازیابی و بازسازی کلیه های آسیب دیده اساسا از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه کارآمد و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مناسب طبیعی در آن استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازسازی است عملکرد کلیوی ، تا که به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه .

مطالب فوق به شما ارائه می دهد یک ایده کلی در مورد چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری مزمن کلیه . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی در مورد وضعیت شما ، لطفا یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 3 , CKD , مرحله معکوس 3 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.