درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6

جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6

درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6

، IgA نفروپاتی یک اختلال خود ایمنی با ایمونوگلوبولین A (IGA) در کلیه area.When مزانژال اختلال و موفق به خوبی عمل ، کراتینین در body.What به ساخت تا درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6 است ؟

IgA نفروپاتی با کراتینین 8.6

در شرایط مناسب ، زمانی که خارجی در خارج از مواد مضر به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن شروع خواهد شد به کار برای از بین بردن از ماده مضر از body.Then سیستم ایمنی بدن را متوقف خواهد کرد کار .

با این حال ، در نفروپاتی IgA ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد normally.After ماده مضر برداشته شود، پاسخ ایمنی نمی تواند کار را متوقف کند. پاسخ ایمنی بیش از حد در کلیه ها می تواند باعث التهاب در کلیه ها می شود ، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیه . هنگامی که کلیه ها کار نمی کند به اندازه کافی ، سطوح بالای کراتینین در 8.6 body.Creatinine ساخت مربوط به کلیه آسیب های بسیار جدی است .

درمان IgA نفروپاتی با کراتینین 8.6

اهداف درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 8.6 شامل جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و حفظ ساختار کلیه به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها می تواند بهتر عمل کند، کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش داد.

برای رسیدن به اهداف درمانی فوق، ایمونوتراپی و داروها میکرو چینی Osmotherapy کل روند درمان داشته باشد.

ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و مهار پاسخ ایمنی بیش از حد در کلیه . هنگامی که پاسخ التهابی مهار شده است ، هیچ آسیب بیشتر به کلیه ها رخ خواهد داد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy با هدف در احیای ساختار کلیه اختلال و بهبود تابع موثر مواد تشکیل دهنده طب چینی کلیوی است می توانید سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود را تعمیر و بازسازی خود از بافت های اختلال کلیه و cells.If ، آسیب کلیه خواهد شد معکوس و عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود کلیه remarkably.When می تواند بهتر کار کند ، و کراتینین در حال حاضر 8.6 خواهد شد اساسا کاهش داد.

با این حال ، ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، در دسترس هستند به همه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و کراتینین بالا . شما می توانید با پزشک آنلاین چت و بدانید که اگر آن را انتخاب خوبی برای شما می باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.