ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیه مرحله 3

جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیه مرحله 3

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و بیماری کلیه مرحله 3

نفریت لوپوس ثانویه به لوپوس است و آن را یک اختلال پیشرونده است . هنگامی که بیماران مبتلا به لوپوس دچار مرحله 3 بیماری کلیه ، کلیه ها در حد متوسط ​​با یک میزبان از علائم اولیه مانند فشار خون بالا ، ادم ، کم خونی، بیماری های استخوان و غیره ایمونوتراپی یک درمان توصیه شده برای نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه است دچار اختلال میشود.

نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به اندازه کافی و حمله نقاط مختلف بدن است. حدود 50٪ از بیماران مبتلا به لوپوس دچار آسیب degree.The پاسخ ایمنی غیر طبیعی کلیه های مختلف می تواند التهاب گلومرولها شود ، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی و در نتیجه . در نفریت لوپوس با مرحله 3 بیماری کلیه ، بخشی از گلومرول ها در آن دخالت دارند و متاثر می شود.

ایمونوتراپی برای نفریت لوپوس و مرحله 3 بیماری کلیه

ایمونوتراپی تا به درمان تعدادی از aliments ها اعمال شده است و اثرات درمانی قابل توجهی در کلینیک نشان .

ایمونوتراپی می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی در کلیه ها برای جلوگیری از آسیب ایمنی بیشتر به glomeruli.Hence را سرکوب ، می تواند کاهش عملکرد کلیه را متوقف کند.

درمان می تواند، اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی body.Thereby است ، سیستم ایمنی بدن حمله به کلیه ها و سایر اعضای بدن متوقف خواهد شد.

می تواند سیستم خود شفا بدن فعال و افزایش ترشح در حال رشد factors.If را بافت اختلال کلیوی را می توان بازسازی ، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است remarkably.In برخی موارد ، صدمه به کلیه ها در مرحله 3 بیماری کلیه در نفریت لوپوس می تواند معکوس می شود .

پس از درمان بالا ، بیماران قابل توجه improvements.In کوتاه مدت داشته باشد،علائم بالینی مانند ادم، تهوع و استفراغ ، خستگی و غیره است ، رها خواهد شد .

در دراز مدت، سطح BUN و کراتینین تابع decline.Renal و GFR افزایش خواهد یافت .

اگر شما علاقه مند در درمان بالا هستند و می خواهند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمونوتراپی ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.