چگونه به بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی

جمعه 24 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی

کلیه ها نقش حیاتی در body.Filter ما از مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است . تنظیم فشار خون و ترشح انواع خاصی از هورمون است . فقطچند توابع اینجا را نام برد. هنگامی که کاهش عملکرد کلیوی ، کلیه ها قادر به انجام آن دسته از توابع به اندازه کافی ، منجر به تعداد زیادی از عوارض و ناراحتی . چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی یک نگرانی عمومی برای بیماران کلیوی است؟

برای یادگیری نحوه ی به بهبود عملکرد کلیوی ، اولین قدم این است که به دانستن عملکرد کاهش می یابد چگونه کلیوی .

علل کاهش عملکرد کلیه

بیماری ها و شرایطمختلف است که می تواند کلیه ها را مختل و باعث کاهش function.Diabetes کلیوی و فشار خون بالا از علل اصلی آسیب کلیه وجود دارد . علاوه بر این ، عفونت ، داروهای خاص ، تروما و غیره نیز می تواند کمک به کاهش عملکرد کلیه .

نفرون واحد اساسی و پایه ای در کلیه . با این حال ، شرایط و بیماری های فوق می تواند نفرون مختل و باعث زخم نفرون است . زمانی که اکثریت از نفرون ها درگیر، کلیه ها به عملکرد به اندازه کافی شکست بخورند. بنابراین، برای بهبود عملکرد کلیه، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش تعداد از نفرون سالم در کلیه .

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با درمان طبیعی ؟

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان طبیعی توصیه شده برای بهبود عملکرد کلیوی است. آن را به یک گیاه درمانی است که در آن انواع مختلف از گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیمار و اجرا است.

در مرحله اول، طب چینی function.It ضد التهاب می توانید پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه ها برای جلوگیری از فیبروز از بافت کلیه را مهار ، و در نتیجه توقف کاهش عملکرد کلیه .

در مرحله دوم، مواد تشکیل دهنده طب چینی موثر می توانید ماتریکس خارج سلولی به اتاق را برای رشد سلول های ذاتی کلیه جدید کاهش دهد.

ثالثا، میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال و افزایش ترشح با رشد factors.When مختل سلول های ذاتی کلیه را می توان بازسازی و تعمیر ، آسیب کلیه معکوس خواهد شد.

چهارم، osmotherapy می تواند ایمنی را بهبود و متوقف کردن مهاجم را از مواد مضر خارجی به بدن است. از این رو، آن را به عود بیماری های کلیه و کاهش عملکرد کلیه اساسا جلوگیری می کند.

میکرو چینی داروها Osmotherapy ، می تواند عملکرد کلیه ها به طور طبیعی و به طور موثر بدون ایجاد عوارض جانبی در بدن را بهبود بخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.