کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است

کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است
کراتینین سرم سطح 7.14 چه مرحله از نارسایی کلیه است کلیه ItHealthy محصول زائد مانند کراتینین از خون و حذف آن را در ادرار به ترک بدن . وقتی کلیه ها آسیب دیده می شود ، آنها موفق به خوبی کار می کنند ، که منجر به تجمع مواد زائد در خون می شود . در حالی که، اگر یک فرد دارای سطح کراتینین سرم 7.14 ، چه مرحله ای از نارسایی کلیه است؟
مرحله نارسایی کلیوی بستگی دارد محاسبه میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) . بنابراین هیچ پاسخ مجموعه ای برای مرحله ای از بیماری کلیه با کراتینین 7.14 وجود دارد. اگر شما می خواهم برای دریافت پاسخ دقیق در وضعیت شما ، لطفا چت با دکتر آنلاین ما در حال حاضر .
در طب غربی است، هیچ درمان دیگری برای سطح کراتینین سرم در 7.14 به جز برای دیالیز یا پیوند کلیه وجود دارد . هر کدام از این درمان می تواند کمک به حفظ زندگی بیمار ، اما موفق به بهبود کلیه های آسیب دیده . آیا هیچ گزینه درمانی بهتر وجود دارد؟
خبر خوب این است که درمان جایگزین طبیعی - درمان آلودگی خون شده است در چین توسعه یافته برای کاهش کراتینین سرم سطح 7.14 و بهبود عملکرد کلیه است . سپس بیماران می توانند جلوگیری از دیالیز و یا پیوند با موفقیت . برای معرفی بیشتر در مورد این درمان ، لطفا در اینجا .
تا چه حد بیمار می تواند با درمان آلودگی خون را بهبود بخشد از مورد به مورد با توجه به وضعیت بیماری جامع مانند تاریخ پزشکی ، سن بیمار ، عوارض، درمان ، و غیره متفاوت است اگر شما می خواهید برای دریافت پاسخ شخصی در وضعیت شما ، لطفا پست الکترونیک ما در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود . پزشک کلیه ما آن را تجزیه و تحلیل و به زودی پاسخ شما را با پیشنهادات فردی . اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد کراتینین سرم سطح 7.14 مدیریت ، لطفا یک پیام در زیر ترک . با تشکر برای خواندن زمان خود !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پرسش های متداول, نارسایی کلیه و کراتینین 7, 14 , نارسایی کلیه و کراتینین 7, 14 درمان طبیعی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.