چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز

چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز
چه مدت می تواند کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون DialysisDialysis یک روش است که اغلب دشوار است برای بیمار برای مقابله با است ، آن است که تعجب آور نیست که چه مدت کسی می تواند اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز یک سوال رایج است . اگر شما اتفاق می افتد به سوال مشابه ، متن زیر را روشن شک شما کمک خواهد کرد . برای مشاوره شخصی ، پزشک آنلاین ما مشورت کن !
زمان مورد نیاز برای به کسی اقامت در کراتینین 3.5 بدون دیالیز از یک مورد به دیگری متفاوت است ، بسته به وضعیت بیماری فردی است . بدون تجزیه و تحلیل دقیق وضعیت بیماری ، آن را دشوار است به دقت تعیین کنید که چقدر زمان می برد . بنابراین، اگر شما می خواهم برای دریافت پاسخ دقیق ، لطفا به ما ایمیل در kidney-support@hotmail.com با گزارش آزمون خود را . پزشک کلیه ما آن را تجزیه و تحلیل و به زودی پاسخ شما .
همانطور که می دانیم ، بیماران با عملکرد کلیوی بسیار کم ( کمتر از 15٪) در دیالیز زمانی که کلیه آنها دیگر قابل اعتماد می تواند فیلتر کردن خون خود را . برای افراد مبتلا به کراتینین 3.5 ، آنها به طور کلی در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با 30-59 ٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است . اگر به طور موثر در زمان درمان ، بیماران قطعا می تواند جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه .
در حالی که آن را برای پیش بینی دقیقا چقدر وقت آن را برای افرادی که در کراتینین 3.5 ماندن بدون دیالیز دشوار است ، آنها می توانند به درمان جامع را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و عادی در سطح بالا است . صحبت با پزشک خود را برای چنین نوع از درمان است .
در چین، روش های درمانی در دسترس برای کمک به درمان کراتینین 3.5 اساسا عبارتند از : آلودگی خون درمان ، سلول های بنیادی و سلول های بنیادی است . این درمان های طبیعی و بدون عوارض می باشد. از این رو ، آنها را برای اکثر بیماران با بیماری کلیوی امن هستند . اگر شما علاقه مند به دانستن مقدمه ای مفصل تر می باشد ، لطفا در اینجا . امیدوارم که آن را واقعا برای درک بهتر شما کمک می کند !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی با بیماری های کلیه , کراتینین 3, 5 بدون دیالیز , کراتینین 3, 5 درمان جایگزین بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.