68 BUN ، کراتینین 6.4، هنگامی که به شروع دیالیز

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

68 BUN ، کراتینین 6.4، هنگامی که به شروع دیالیز

68 BUN ، کراتینین 6.4، هنگامی که به شروع دیالیز

زمانی که کلیه ها شکست ، سطوح بالایی از ضایعات در سطوح body.The BUN و کراتینین ساخت دو شاخص مهم در تصمیم گیری زمانی که شروع به dialysis.When برای شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

تا چه حد جدی هستند 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

نیتروژن اوره حاصل از پروتئین است و به طور معمول از بدن توسط از نتایج kidneys.The طبیعی محدوده BUN بین 9-29mg/dL را فیلتر .

کراتینین ازمتابولیسم کراتین در وضعیت راست muscle.In است ، آن است که توسط کلیه ها برداشته شده از بدن در فرم سطح urine.Creatinine در خون است بین 0.6-1.1 میلی گرم / dL.For ظرفیت جبرانی کلیه ها ، سطح BUN و کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که 50 ٪ از عملکرد کلیه ها می شود از دست داده . 68 BUN و کراتینین 6.4 با کلیه آسیب های بسیار جدی همراه است.

هنگامی که به شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 ؟

سطوح BUN و کراتینین می تواند بر زمان شروع دیالیز، اما آنها علاوه بر این سرنوشت factors.In نیست ، عوامل زیر نیز باید در نظر گرفته شود.

عوارض

همانطور که کلیه قادر به عملکرد ، تعداد زیادی از عوارض از عوارض occur.Serious مانند تهوع و استفراغ ، خستگی ، ضعف و غیره می تواند شروع دیالیز پیشرفت حتی اگر سطوح BUN و کراتینین بالا نیست .

اگر عوارض را می توان به شدت کنترل شده ، می تواند تاخیر از شروع از dialysis.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات پزشکی برای کنترل عوارض .

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

GFR اندازه گیری جریان خون چقدر از طریق کلیه ها در یک دقیقه . به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 10 کاهش می یابد ، عملکرد کلیه به اندازه کافی برای حفظ حیات نیست . اگر چنین است، دیالیز تجویز خواهد شد.

سطوح مواد معدنی مختلف

کلیه بیمار قادر به تعادل سطوح مختلف مواد معدنی در بدن مانند پتاسیم ، فسفر ، سدیم و غیره اگر سطح برخی از مواد معدنی بسیار بالاتر از محدوده طبیعی است ، می توان آن بسیار dangerous.Blood نتیجه کار نقش بسیار حیاتی در تصمیم گیری زمانی که برای شروع دیالیز با 68 BUN و کراتینین 6.4 .

اگر شمامبتلا به نارسایی کلیه و نمی دانم اگر شما باید دیالیز شروع ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات بیشتر در حال حاضر چت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.