درمان دیابت با BUN بالا و کراتینین

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

درمان دیابت با BUN بالا و کراتینین

درمان دیابت با BUN بالا و کراتینین

دیابت یک علت قابل توجهی از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. همانطور که عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد ، افزایش BUN و کراتینین result.What درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین است ؟

دیابت با افزایش BUN و کراتینین

رگ های خونی کوچک با سوراخ های ریزتر درست می کند به عنوان فیلتر در کلیه ها عمل می کنند. در شرایط مناسب ،محصولات کوچک زباله های مولکولی مانند کراتینین و نیتروژن اوره می تواند از طریق سوراخ فشار و در نهایت در ادرار .

با این حال ، در دیابت ، قند خون بالا می تواند فشار بیشتری خون زمان vessels.Over کوچک قرار داده است ، از این فیلتر در کلیه ها قادر به عمل normally.Creatinine و نیتروژن اوره می توانید از طریق فیلتر عبور ، جمع آوری در blood.Consequently ، افزایش BUN و کراتینین اتفاق می افتد.

درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین

اهداف درمان دیابت با افزایش BUN و کراتینین باید شامل موارد زیر باشد:

کنترل دیابت ؛

افزایش دفع مواد زائد از خون ؛

بازگرداندن اختلال عروق خونی و افزایش عملکرد کلیوی

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، روشهای درمانی یکی از روند درمان داشته باشد.

در مرحله اول، انسولین و داروهای خوراکی باید به دنبال strictly.If داروهای فعلی کافی نیست ، دارو یا انسولین بیشتری باید تجویز شود.

ثانیا ، حمام دارو یک درمان موثر برای کمک به دفع مواد زائد از بدن است. پوست یک ارگان از دفعی مهم در حمام body.Medicated است می تواند منافذ باز و به افزایش حذف ضایعات از body.In این راه ، افزایش BUN و کراتینین را کاهش داده خواهد شد.

ثالثا ، بیماران مبتلا به دیابت با BUN و کراتینین بالا بایددرمان برای بازگرداندن اختلالگلومرول ها و افزایش کلیوی function.Micro چینی Osmotherapy داروها می تواند خود ، بازسازی و خود شفا از صدمه به کلیه ها اختلال glomeruli.When است را تحریک معکوس شده است ، کلیه ها بهتر عمل به انجام roles.If خود ضایعات بیشتری توسط کلیه ها حذف ، BUN و کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.