کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه

کشش عضلات در FailureMuscle مزمن کلیوی کشش در نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد بسیار معمول است و ممکن است باعث شود که بیماران احساس بسیار painful.Why بیماران کلیوی از این اختلال رنج می برند ؟

کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه یک بیماری بسیار پیچیده است و آن را به علل متعدد نسبت داده شده است .

سطح کلسیم خون غیر طبیعی

یون کلسیم یک نوع الکترولیت است و آن را به closely.When تحریک پذیری عضلات سطح یون کلسیم را کاهش می دهد ، تحریک پذیری عصبی و عضلانی افزایش خواهد یافت ، بنابراین در عضله twitching.In شرایط مناسب ، سطح کلسیم و فسفر متعادل نگه دارید . با این حال ، هنگامی که کلیه ها قادر به خوبی عمل ، کلیه های بیمار می توانند فسفر اضافی را حذف کنید از body.Consequently ، سطح کلسیم خون کاهش می یابد.

سطح پایین ویتامین D فعال

کلیه ها از اندامهای مهم synthetize ویتامین D فعال ویتامین D فعال می تواند تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر و نگه داشتن سطح کلسیم و فسفر درون range.However خاص ، در نارسایی مزمن کلیه ، تعادل کلسیم و فسفر مختل . در روده جذب کلسیم کمتر و همچنین سطح فسفر در خون را افزایش می دهد ، بنابراین در سطح پایین کلسیم در blood.As نتیجه ، کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد.

دیورتیک

اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی ، ادم جدی ، ادرار آور است که اغلب به درمان ادم با افزایش خروجی ادرار استفاده می شود. برخی از داروهای ادرار آور می توانند دفع کلسیم را افزایش می دهد.

دیگران

در نارسایی مزمن کلیه ، کلیه بیمار قادر به حذف مواد زائد را از بدن adequately.The سموم اورمی می تواند باعث نوروپاتی شود ، در نتیجه در علاوه بر twitching.In عضلانی و در نتیجه ، اختلال متابولیک نیز می تواند به کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیوی کمک می کند.

فوق علل کشش عضلات در نارسایی مزمن کلیه است . علت خاصی در مورد شما و چگونه به مقابله با آن چیست؟ شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .

همه در همه، کشش عضلات در نتایج به نارسایی مزمن کلیه از صدمه به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه . بنابراین، بیماران باید درمان برای درمان کلیه را به عنوان یک کل داشته باشد. اگر کلیه ها بهتر می تواند عمل کند، شرایط فوق به طور کامل کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.