سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید اشاره به آن بیماران هیچ بهبودی ادراری را پس از 4 هفته از پردنیزون 60mg/m2/day.Protein در ادرار نشانه ای معمولی از disease.If بیماران به استروئید پاسخ نداده بودند، چه چیز دیگری درمان باید آنها را داشته باشد؟

سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

استروئید گزینه درمانی خط اول برای Syndrome.It نفروتیک می تواند نفوذ پذیری عروق خونی کلیوی کاهش به کاهش نشت پروتئین از body.If در ، این بیماران به استروئید پاسخ است ، آنها را یک بهبودی پس از یک دوره از treatment.A معمولی سیگنال از بهبودی از سندرم نفروتیک تسکین پروتئین در ادرار است.

با این حال ، اگر بیماران یک پاسخ به استروئید ندارد ، اما می تواند باعث عملکرد کلیوی به کاهش rapidly.Therefore ، آن را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید به دنبال یک درمان جایگزین مهم است .

درمان سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید با پروتئین در ادرار

ایمونوتراپیدرمان جایگزین برای مقاوم در برابر استروئید آثار syndrome.It نفروتیک در روش های زیر برای درمان بیماری است.

سرکوب پاسخ التهابی در کلیه

های بنیادی می تواندپاسخ التهابی در kidneys.When است از آسیب سیستم ایمنی مهار سرکوب ، عملکرد کلیوی رو به وخامت متوقف خواهد شد.

تصحیح اختلال عملکرد ایمنی و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی

غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن علت syndrome.Immunotherapy نفروتیک می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی بدن system.If ایمنی طبیعی ، سیستم ایمنی بدن باز خواهد گشت به محافظت از بدن به جای حمله به بافت کلیه است .

بازگرداندن گلومرول دچار اختلال میشود

ایمونوتراپی می تواندخود را بازسازی و خود شفا از اختلال glomeruli.Once گلومرول ترمیم است فعال ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید ، پاسخ خوب به ایمونوتراپی ، آنها را بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشد. پروتئین در ادرار ، تورم ، ادم و علائم بالینی دیگر کنترل خواهد شد. سطوح BUN و کراتینین تا حد زیادی کاهش خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.