آیا نفروپاتی IgA

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA

آیا نفروپاتی IgA
غلظت IgA NephropathyIt به خوبی شناخته شده است که بیماری کلیوی ، آسیب کلیوی علل و درجات متفاوت است که اتفاق می افتد به مناطق مختلف کلیه است . با این حال ، نفروپاتی IgA مفهوم نسبتا انتزاعی برای بیماران به درک است.

نفروپاتی IgA ، به طور خلاصه ، یک نوع بیماری مزمن کلیه های خود ایمنی است که نسبت به غیر طبیعی IgA گلوبولین ایمنی بدن است که آن را به شکل پیچیده ایمنی با ترکیبی از اتو آنتی بادی ، در نتیجه در منطقه مزانژال واریز و باعث اختلال کلیوی و اختلال است .

به عنوان یک ماده در واقع ، نفروپاتی IgA است که معمولا در کودکان و افراد جوان با نسبت زن به مرد ، از 2:1 ، که به طور عمده به عنوان انگیزه عفونت تنفسی فوقانی ، اسهال و عفونت سیستم ادراری رفتار دیده می شود ، و غیره این ویژگی های مختلف بالینی با طیف وسیعی از هماچوری میکروسکوپی تنها به عملکرد سندرم نفروتیک .

در حالی که 80٪ از نفروپاتی IgA کودکان را نشان می دهد به عنوان هماچوری آشکار در ابتدا با عوارض بالاتر در آمریکای شمالی و اروپا از آسیا، که مربوط به عفونت تنفسی فوقانی در بسیاری از موارد با فواصل نسبتا کوتاه و حتی چند ساعت . با این حال، برخی از کودکان رفتار می کنند کمی به پروتئینوری متوسط ​​و همچنین به عنوان هماچوری است که یا ناخالص و میکروسکوپی است .

حدود 15٪ تا 30٪ بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به عنوان سندرم نفروتیک با پروتئین های سنگین قابل توجهی رفتار می کنند ، از ادم، hypoproteinemia و hyperlipemia در حالی که از RTI در موارد نادر رنج می برند .

در همین حال، فشار خون بالا و نارسایی کلیه نیز معمولا دیده می شود ویژگی های بالینی ، سابق آسان به آنهایی که بزرگتر با 20٪ توان حمله در حالی کهمرگ و میر در کودکان 5 ٪ است، کهنشانه ای از زوال برای نفروپاتی IgA است. علاوه بر این، کمتر از 5 درصد بیماران با گلومرولونفریت سریعا پیشرونده است .

در واقع، آن موقت و بی مبالات است که برای درمان نفروپاتی IgA با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک ، که داروهای نیمه راه و ناقص است . بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی ، درمان های مطلوب مورداستفاده برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان .

نفروپاتی IgA چیست ؟ مطالب فوق ممکن است به شما یک ایده کلی ارائه دهد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA , مبانی غلظت IgA نفروپاتی , چه نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.